بنیاد مستضعفان مالیات فعالیت های اقتصادی خود را پرداخت می نماید

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از بنیاد مستضعفان، عملکرد تمامی شرکت های تحت پوشش بنیاد مشمول مالیات بوده و سالیانه بر اساس صورت های مالی که حسابرسی شده و گزارش آن ها هم در سایت بنیاد و شرکت های تحت پوشش منتشر می گردد، مالیات عملکرد شرکت ها در چارچوب قانون و در موعد مقرر پرداخت می گردد.

بنیاد مستضعفان مالیات فعالیت های اقتصادی خود را پرداخت می نماید

این نهاد انقلابی اعلام نموده است: در همین رابطه در فاصله بین سال های 84 تا 95 بالغ بر 47 هزار میلیارد ریال مالیات پرداخت شده که این نشان دهنده توجه ویژه به انجام مسئولیت های قانونی توسط بنیاد است.

بر اساس این گزارش در چند روز گذشته خبری درخصوص معافیت مالیات نهادها بر روی خروجی برخی رسانه ها نهاده شد که بر اساس آن استنباط می شد بنیاد مستضعفان و شرکت های تحت پوشش آن از پرداخت مالیات معاف است؛ این در حالی است که کلیه فعالیت های اقتصادی بنیاد مستضعفان که توسط شرکت های تحت پوشش انجام می گردد شامل هیچ نوع معافیت مالیاتی نمی شوند و مطابق قانون مالیات خود را به صورت مستمر پرداخت می نمایند.

بنا به اعلام بنیاد مستضعفان، این نهاد یکی از شفاف ترین عملنمودهای مالیاتی را در کشور داراست. کما اینکه رئیس سازمان امور مالیاتی در حاشیه یازدهمین همایش سیاست های مالی و مالیاتی ایران گفت شرکت های وابسته به نهادهای انقلابی از مؤدیان خوش حساب مالیاتی به حساب می آیند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2882

به "بنیاد مستضعفان مالیات فعالیت های اقتصادی خود را پرداخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیاد مستضعفان مالیات فعالیت های اقتصادی خود را پرداخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید