بهره برداری از کارخانه فراوری آنزیم سبب کاهش وابستگی به خارج میشود

به گزارش مجله نماشو، وزیر بهداشت با اشاره به اینکه راه اندازی واحد فراوری آنزیم مسائل فراوری بسیاری از فرآورده ها را حل می نماید گفت: بهره برداری از کارخانه فراوری آنزیم سبب کاهش وابستگی به خارج می گردد.

بهره برداری از کارخانه فراوری آنزیم سبب کاهش وابستگی به خارج میشود

جهت دریافت خدمات اجرای جزئیات اجرایی بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سعید نمکی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح بزرگ ترین واحد فراوری آنزیم های صنعتی کشور که در صفادشت ملارد افتتاح شد در جمع خبرنگاران گفت: ما در زمینه برخی از محصولات که هم در صنایع غذایی هم در صنایع شوینده و در بقیه قسمت ها، به خصوص فرآورده های پروبیوتیک نیازمند آنزیم هستیم و این واحد بسیار ارزشمند است.

نمکی با بیان اینکه این حرکت بزرگ و ملی، گره گشا خیلی از مسائل ما در زمینه فراوری فرآورده ها خواهد بود گفت: راه اندازی این واحد کار قشنگ و بسیار بزرگی است که توسط متخصصان داخلی را ساماندهی شد و امیدوارم که در این زمینه پیروز باشند.

بر اساس این گزارش این واحد فراوری آنزیم های صنعتی اولین و تنها دارنده تکنولوژی فراوری آنزیم صنعتی در کشور که توانسته، آنزیم های صنعتی در صنایع لبنیات، نشاسته و گلوکز، آرد و نان، چرم و نساجی، شوینده ها و دام و طیور را فراوری کند.

لازم به ذکر است که این تکنولوژی قادر است تمامی آنزیم ها را به اشکال مختلف مایع، پودر (پودر، گرانول و پلت) و اندازه ذره ای متفاوت فراوری و عرضه کند و در زمینه صادرات نیز، روسیه به عنوان یکی از بازار های صادراتی آنزیم صنعتی این شرکت محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 823

به "بهره برداری از کارخانه فراوری آنزیم سبب کاهش وابستگی به خارج میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از کارخانه فراوری آنزیم سبب کاهش وابستگی به خارج میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید