تاریخ دقیق اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ معین نیست

به گزارش مجله نماشو، اسماعیلی گفت:هنوز تاریخ قطعی برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ معین نیست اما کوشش می کنیم تا دو ماه آینده برگزار گردد.

تاریخ دقیق اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ معین نیست

رضا اسماعیلی دبیر جشنواره ادبی چهلچراغ در گفت و گو با خبرنگار ، درباره زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره ادبی گفت: هنوز تاریخ قطعی برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ معین نیست. کوشش می کنیم اختتامیه این جشنواره ادبی ظرف یکی دو ماه آینده برگزار گردد.

او با بیان اینکه برگزاری اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ قطعی است، گفت:حتما اختتامیه این جشنواره ادبی برگزار می گردد و اسامی برگزیدگان جشنواره ادبی چهلچراغ و کتاب های این جشنواره ادبی منتشر شده است.به دلیل اینکه سالن برگزاری اختتامیه جشنواره معین نیست زمان برگزاری اختتامیه هم هنوز معین نشده است.

دبیر جشنواره ادبی چهلچراغ با تاکید بر اینکه سه گزینه برای انتخاب سالن برگزاری جشنواره ادبی چهلچراغ مطرح است،بین کرد: سالن نهاد کتابخانه های عمومی، انجمن قلم ایران و سالن حوزه هنری از جمله این سالن ها هستند.به دلیل اینکه سالن انجمن قلم ایران کوچک است؛ ظرفیت لازم را برای برگزاری مراسم اختتامیه را ندارد اما حوزه هنری مرکزیت دارد و دسترسی به آن آسان است. به دلیل اینکه نهاد کتابخانه های عمومی کشور اسپانسر جشنواره ادبی چهلچراغ است به احتمال زیاد در یکی از سالن های این نهاد برگزار می گردد و مسئله انتخاب سالن برگزاری مراسم اختتامیه را پیگیری می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4179

به "تاریخ دقیق اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ معین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ دقیق اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ معین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید