تازه ترین نظرسنجی ها ؛ بایدن نامزد محبوب رای دهندگان آمریکایی در موضوعات کلیدی

به گزارش مجله نماشو، نتایج نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می دهد که جو بایدن نامزد دموکرات همزمان با نگرانی گسترده درباره همه گیری کرونا و درخواست ها برای اقدامات گسترده جهت بهبود شرایط مالی، با اختلاف 9 درصدی در نظرسنجی ملی از دونالد ترامپ جلو است.

تازه ترین نظرسنجی ها ؛ بایدن نامزد محبوب رای دهندگان آمریکایی در موضوعات کلیدی

نتایج نظرسنجی روزنامه نیویورک تایمز و کالج سیِنا از رای دهندگان احتمالی نشان می دهد: فقط دو هفته مانده تا خاتمه کارزارهای انتخاباتی، ترامپ در هیچ یک از مسائل مهم کشوری در انتخابات رقیب پیشتاز نیست و این امر در صورت فقدان اشتباهی از سوی بایدن شانسی برای او برای بهبود وجهه سیاسی اش باقی نمی گذارد.

ترامپ همچنین امتیاز خود در مدیریت مالی را از دست داده است و اکنون رای دهندگان درباره اعتماد بیشتر به او یا بایدن برای مدیریت مالی دچار اختلاف شده اند.

درباره سایر موضوعات مورد آنالیز در این نظرسنجی، رای دهندگان با یک اختلاف گسترده بایدن را به ترامپ ترجیح می دهند.

اختلاف پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در مدیریت همه گیری کرونا 12 درصد است و رای دهندگان با یک اختلاف 6 درصدی به بایدن بیش از ترامپ برای انتخاب قضات دیوان عالی برای اجرای نظم و قانون اعتماد دارند.

همچنین آمریکایی ها بایدن را با یک اختلاف 20 درصدی بیش از ترامپ توانمند در ایجاد اتحاد در کشور قلمداد می نمایند.

به طور کلی بایدن مورد حمایت 50 درصد رای دهندگان احتمالی و ترامپ مورد حمایت فقط 41 درصد از این گروه از رای دهندگان است.

از همه مهم تر این است که در این نظرسنجی معین شد بعضی از رای دهندگان گفته اند دیگر ترامپ را قبول ندارند زیرا نمی توانند عملکرد او را بپذیرند. این گروه شامل 56 درصد زنان و 53 درصد از رای دهندگان سفیدپوست با مدرک دانشگاهی است که گفته اند برداشت بسیار نامطلوبی از ترامپ دارند و این سطح در تضاد با رئیس جمهوری در حال خدمت تا به امروز غیرعادی بوده است.

از نظر بیشتر رای دهندگان در این نظرسنجی ترامپ نامزدی غیرمحبوب است.

این نظرسنجی در بازه زمانی 18-15 اکتبر (27-24 مهر) با ضریب خطای 3.4 درصد انجام شد.

نظرسنجی سی ان ان پیشتازی بایدن در پنسیلوانیا، میشیگان و ویسکانسین

دو هفته مانده به انتخابات آمریکا نظرسنجی سی ان ان نشان می دهد که در سه ایالت کلیدی پنسیلوانیا، میشیگان و ویسکانسین بایدن مورد حمایت بیشتریت رای دهندگان است.

در پنسیلوانیا بایدن با بیشترین اختلاف نامزد پیشتاز است. 52 درصد رای دهندگان در این ایالت از بایدن و 43 درصد از ترامپ حمایت می نمایند. در ویسکانسین و میشیگان متوسط نظرسنجی ها از

حمایت 51 درصدی از بایدن و حمایت 43 درصدی از ترامپ حکایت دارند.

دو نامزد انتخابات در آیوا به طور متوسط مورد حمایت 47 درصد رای دهندگان، در جورجیا، 47 بایدن و 46 ترامپ در اوهایو 48 بایدن و 46 ترامپ و در کارولینای شمالی به نسبت 48 بایدن به 46 ترامپ با هم اختلاف دارند.

سه چهارم لاتین تبارها عملکرد ترامپ در مدیریت کرونا را قبول ندارند

شبکه خبری ان بی سی نیوز در آنالیز تازه ترین نتایج نظرسنجی های یک هفته گذشته گزارش داد تقریبا سه چهارم از لاتین تبارها نحوه پاسخ دولت ترامپ به همه گیری کرونا را قبول ندارند و سهم مشابهی وی را مقصر در ابتلایش به کرونا می دانند.

در نظرسنجی منتشر شده در روز سه شنبه (دیروز) توسط صندوق آموزشی انجمن مقامات منتخب و منصوب شده لاتین تبار 37 درصد از پاسخ دهندگان موافقت خود را با این موضوع اعلام کردند که رفتار غیرمسئولانه ترامپ عامل ابتلای او به کرونا بوده است.

این نظرسنجی نشان داد که 39 درصد از رای دهندگان گفتند که در ماه های اخیر شغل خود را از دست داده اند.

نظرسنجی دیگری از ان بی سی نیوز و موسسه پیگیری نظرسنجی های مانکی نشان داد که 52 درصد آمریکایی ها اعتمادی به ترامپ ندارند.

انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا سوم نوامبر 2020 برابر با 13 آبان برگزار می گردد. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3480

به "تازه ترین نظرسنجی ها ؛ بایدن نامزد محبوب رای دهندگان آمریکایی در موضوعات کلیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین نظرسنجی ها ؛ بایدن نامزد محبوب رای دهندگان آمریکایی در موضوعات کلیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید