تجارت 141 میلیون دلاری اندونزی و ایران، فرش بیشترین سهم واردات به اندونزی از ایران را دارد

به گزارش مجله نماشو، سفیر اندونزی در ایران با اشاره به توسعه روابط تجاری با ایران گفت: فرش بیشترین سهم واردات به اندونزی از ایران را دارد.

تجارت 141 میلیون دلاری اندونزی و ایران، فرش بیشترین سهم واردات به اندونزی از ایران را دارد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از زنجان، اوکتاویان علیم الدین ظهر امروز در دیدار با هیئت نمایندگان اتاق بارزگانی زنجان با اشاره به لزوم همکاری بیشتر ایران و اندونزی گفت: هدف سفر من به استان زنجان آشنا شدن با ظرفیت های استان زنجان و همین طور معرفی ظرفیت های کشور اندونزی برای تاجران زنجانی است.

وی اضافه کرد: اندونزی بخشی از جاده ابریشم است و باید همکاری ایران و اندونزی بیشتر گردد و روابط تنگاتنگی داشته باشند.

سفیر اندونزی در ایران با اشاره به اینکه اتاق های بازرگانی ایران و اندونزی دیدارهای زیادی داشته اند، گفت: امیدواریم این دیدارها نتایج قابل قبولی را داشته باشد و ارتباط ایران با اندونزی بیشتر گردد.

وی با بیان اینکه درصد مشارکت ایران با اندونزی نسبت به ترکیه و روسیه بیشتر است، توضیح داد: کشور ایران در رتبه 33 قرار گرفته است و این در حالی است که کشور ترکیه و روسیه در رده های پایین تر از ایران قرار دارند.

علیم الدین تجارت ایران با اندونزی در سال 2016 را 22 میلیلون دلار برشمرد و گفت: در سال 2017 مشارکت ایران با کشور اندونزی به 141 میلیون دلار رسیده که این موضوع نشان دهنده توسعه روابط ایران با اندونزی است.

وی با اشاره به صادرات کشور اندونزی به ایران گفت: لوازمی مانند کاغذ، مواد پایه صنایع نساجی، وسایل الکتریسیته، پلاستیک، پودر کاکائو و محصولات چوپ بیشترین وسایل صادراتی به ایران است.

سفیر اندونزی در ایران با اشاره به واردات کشور اندونزی از ایران، گفت: فرش، لامپ، صنایع دستی، خشکبار و فولاد بیشترین اجناسی است که کشور اندونزی از ایران وارد می نماید و مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 510

به "تجارت 141 میلیون دلاری اندونزی و ایران، فرش بیشترین سهم واردات به اندونزی از ایران را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجارت 141 میلیون دلاری اندونزی و ایران، فرش بیشترین سهم واردات به اندونزی از ایران را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید