تشریح اولویت های انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، از ورود به ترویج سبک زندگی غلط در تولیدات صدا و سیما تا آنالیز رویکرد آزادی در اعتراض در جمهوری اسلامی

به گزارش مجله نماشو، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اولویت ها و برنامه های این تشکل دانشجویی را تشریح کرد.

تشریح اولویت های انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، از ورود به ترویج سبک زندگی غلط در تولیدات صدا و سیما تا آنالیز رویکرد آزادی در اعتراض در جمهوری اسلامی

روح الله عقیقی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تشکل های دانشجویی باید نسبت خود را با مسائل مهمی که سال جاری پیش رو داریم معین نمایند و برای ورود به این مسائل برنامه داشته باشند، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رکود تشکل های دانشجوبی و انفعال شدید آن ها بحث های ساختاری تشکیلات یکی از مسائل پیش روی تشکل های دانشجویی است؛ بنابراین تشکل ها باید برای حفظ تشکیلات خود فعالیت های متناسب با این فضا را برگزار نمایند.

وی اضافه نمود: یکی دیگر از مسائل ساختاری تشکل های دانشجویی توجه به بحث های رسانه ای و توانمند سازی اعضا برای نقش آفرینی در این مقوله است؛ که انجمن اسلامی دانشجویان امیرکبیر هم با فراوری کلیپ ها و موشن گرافیک هایی در قالب محتوای سیاسی و فرهنگی گام خوبی در این زمینه برداشته است.

عقیقی با بیان اینکه سال جاری سال بسیار حساسی برای جمهوری اسلامی است با این وجود باید واکنش، تبیین و جریان سازی مسائل مهمی مانند انتخابات رباست جمهوری در اولویت تشکل های دانشجویی قرار بگیرد، اضافه نمود: ضرروت دارد فعالیت های محتوایی تشکل های دانشجویی با رویکرد مسئله محوری دنبال شوند.

وی با بیان اینکه سال جاری یکی از برنامه های بلند مدت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در راستای مسئله محوری پرداختن به رویکرد آزادی در اعتراض در جمهوری اسلامی و افزایش ندای مردم در صداسیما است، اظهار کرد: همچنین ورود به بحث پر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری از جمله مسائلی است که به آن خواهیم پرداخت.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: یکی از برنامه های این تشکل به مناسبت گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی با موضوع اعتراض و با عنوان بستر مناسب برای اعتراض، تسخیری در امر مشارکت و نظارت مردمی برگزار گردید و در برنامه های آینده نیز بیشتر به موشکافی این مسائل خواهیم پرداخت.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه های بلند مدت این تشکل پرداختن به فراوری سبک های غلط زندگی و محافظه کاری در صدا و سیما است، گفت: بخش دیگری از فعالیت های انجمن اسلامی دانشجویان به مسائل داخلی و بین المللی روز مانند برجام، انتخابات آمریکا، جمعیت و خانواده و دیگر مسائل اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: با توجه به تعطیلی های دانشگاه ها آن چیزی که مهم است پویا نگه داشتن تشکل های دانشجویی و کنش گری درست رسانه ای با ابزار ها و مهارت رسانه ای با کیفیت حول مسائل مهم کشور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3420

به "تشریح اولویت های انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، از ورود به ترویج سبک زندگی غلط در تولیدات صدا و سیما تا آنالیز رویکرد آزادی در اعتراض در جمهوری اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح اولویت های انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، از ورود به ترویج سبک زندگی غلط در تولیدات صدا و سیما تا آنالیز رویکرد آزادی در اعتراض در جمهوری اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید