تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (51)

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران: تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد، زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است، بار دیگر ذکر فتبارک الله احسن الخالقین را بر زبانتان می آورد.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (51)

در این سری مطالب سعی کرده ایم کلکسیونی دیدنی از تصاویر زیبا و چشم نواز از سرتاسر دنیا، با ذکر محل ثبت عکس برایتان گرد آوری کنیم. شاید این تلاش ما قدم کوچکی باشد تا لحظاتی چشمانتان از دیدن پلیدی ها و ناملایماتِ روزمرگی هایمان دور شود و با دیدن صحنه هایی زیبا از این دنیای زیبا، روانی آسوده و استراحت روح را برای شما عزیزان در پی داشته باشد.

*****

نمایی زیبا از مسجد سلطان احمد در شهر استانبول. این مسجد یکی از زیباترین شاهکارهای معماری اسلامی است که به علت وجود کاشی های آبی رنگ در طراحی داخلی به مسجد آبی نیز شهرت دارد.

طبیعت شگفت انگیز آبشار توکتی (Toketee Falls) در کشور ایالات متحده آمریکا. نمایی هوایی از شهر ریو دو ژانیرو (Rio de Janeiro) دومین شهر بزرگ برزیل. این شهر توریستی در کنار کوه های انبوه از جنگل و سواحل و خلیج های اقیانوس اطلس قرار گرفته است.

طبیعت رویاییِ ایالت بایرن (Bayern) بزرگ ترین و جنوبی ترین ایالت در میان ایالات شانزده گانهٔ کشور آلمان.

منظره ای جالب توجه از دهکده ماهیگیری Henningsvær در سواحل جنوبی Austvågøya در مجمع الجزایر لوفوتن در نروژ. تصویری زیبا از شهر خِنت یا گِنت (Gent, Ghent) در شمال بلژیک.

چشم اندازی سرسبز از شهر Lungern در کانتون ابوالدن در سوئیس.

منظره خیره کننده شهر سیمور (Seymour) واقع در غرب شهرستان نیوهیون (New Haven)، کانتیکت (Connecticut) در ایالات متحده.

چشم اندازی مسحور کننده از دریاچه یخبندان و بزرگ Jökulsárlón در جنوب شرقی ایسلند.

نمایی هوایی از شهر اسپرانس (Esperance) در منطقه گلدفیلدز - اسپرانس (Goldfields-Esperance) واقع در غرب استرالیا. منظره زیبای کشور کاناناسکیس (Kananaskis)، یک سیستم پارک واقع در غرب کالگری (Calgary) در آلبرتای کانادا. نمایی هوایی از روستای رئین (Reine) در نروژ واقع در لوفوتن. چشم اندازی از تنگه میلفورد یا آبدرهٔ میلفورد (Milford Sound) شاخابه ای از دریای تاسمان واقع در جنوب غربی جزیره جنوبی نیوزیلند. تصویری از کوه آتشفشانی خاموش مونا کیا (Mauna Kea) در جزایر هاوایی. عکسی زیبااز منطقه تاریخی و گردشگری زانس سخانس (Zaanse Schans) در 15 کیلومتری آمستردام پایتخت هلند. این منطقه دربرگیرنده موزه، اسکله، آسیاب های بادی، رستوران و فروشگاه های گوناگون است.منبع: برترین ها
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4211

به "تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (51)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (51)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید