تیم زیردریایی دانشگاه صنعتی شاهرود برتر مسابقات روبوکاپ ایران شد

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، سرپرست تیم زیردریایی دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن اشاره به کسب مقام سوم لیگ زیردریایی در یازدهمین دوره از مسابقات سالانه بین المللی ربوکاپ آزاد ایران توسط این تیم، گفت: تیم دانشجویی کاسپین متشکل از مهدی گیتی زاده، علی ناطقی و سامان میرزایی و محیا مرادی زاده توانست با کسب بالاترین امتیاز در دو بخش از چهاربخش این دوره از مسابقات علاوه بر کسب این مقام، عنوان فنی ترین تیم شرکت کننده و بهترین ارائه مهندسی را از آن خود کند.

تیم زیردریایی دانشگاه صنعتی شاهرود برتر مسابقات روبوکاپ ایران شد

علی سررشته اضافه کرد: مقام های اول و دوم این دوره به ترتیب به تیم زیردریایی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز اختصاص یافت.

وی گفت: این مسابقات از 16 تا 20 فروردین ماه 1395 در دو مرحله عملی (در استخر دانشگاه آزاد قزوین) و ارائه (در محل نمایشگاه بین المللی تهران) برگزار گشت.

استادیار دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن اشاره به سطح بالای این دوره از مسابقات ادامه داد: در این دوره از مسابقات از 625 تیم ثبت نام شدند که 320 تیم به رقابت ها راه یافتند.

سررشته گفت: از این تعداد 306 تیم ایرانی و 14 تیم خارجی از کشورهای کانادا، انگلیس، آلمان، چین، آمریکا، پرو، افغانستان، کره جنوبی و هلند بوده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4263

به "تیم زیردریایی دانشگاه صنعتی شاهرود برتر مسابقات روبوکاپ ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم زیردریایی دانشگاه صنعتی شاهرود برتر مسابقات روبوکاپ ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید