ثبت راهبردی پتنت نانوابزار تشخیص سرطان در چین

به گزارش مجله نماشو، شرکت سنیور ساینتیفیکس اخیرا فناوری شناسایی زودهنگامی سرطان خود را که با استفاده از نانوزیست فناوری بدست آمده در دفتر اختراعات چین به ثبت رسانده است. با این کار این شرکت درکشور چین می تواند از مالکیت معنوی فناوری خود دفاع کند.

ثبت راهبردی پتنت نانوابزار تشخیص سرطان در چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، سنیورساینتیفیکس (Senior Scientific) یکی از واحدهای شرکت منهتن ساینتیفیکس است که در حوزه نانوزیست فناوری فعالیت دارد. این شرکت روی شناسایی زودهنگامی سرطان فعالیت دارد. سنیور ساینتیفیکس اخیرا اعلام نموده که پیروز به ثبت پتنتی در دفتر اختراعات چین با شماره CN102695473A شده است. این پتنت با عنوان Detection, measurement, and imaging of cells such as cancer and other biologic substances using targeted nanoparticles and magnetic properties thereof در این دفتر به ثبت رسیده است.

این پتنت در ادامه پتنتی است که با استفاده از فناوری MRXTM با شماره US9095270 B2 در دفتر ثبت اختراعات آمریکا ثبت شده است.

باب پرولوکس از مدیران شرکت سنیور ساینتیفیکس می گوید: این پتنت مالکیت فکری کار ما را در حوزه فناوری MRX حفظ می نماید. با ثبت این پتنت در چین ما می توانیم این فناوری شناسایی سرطان را هم در چین و هم در آمریکا حفظ کنیم. این دو کشور، بزرگترین بازار ما بوده و ما می توانیم راهبرد تجاری سازی و لیسانس کردن فناوری خود را در این دو کشور دنبال کنیم.

منهتن ساینتیفیکس در نیویورک، نیومکزیکو و مونترال دفاتری دارد. این شرکت روی انتقال فناوری و تجاری سازی در حوزه نانودارو فعالیت دارد. منهتن ساینتیفیکس در حال حاضر روی تجاری سازی پروتزهای پزشکی متمرکز شده است و همچنین در بخش داروهای ضدسرطان فعالیت دارد.

سنیور ساینتیفیکس در هر دو حوزه فناوری نانو و زیست فناوری فعالیت می نماید. این شرکت فناوری هایی برای شناسایی عوامل بیماری زا با استفاده از نانومغناطیس و تصویربرداری زیستی دارد. این شرکت تمرکز زیادی روی شناسایی زودهنگام سرطان دارد به طوری که به دنبال فناوری هایی است که بسیار زودتر از فناوری های فعلی قادر به شناسایی سرطان است.

منبع: ایسنا

منبع: تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4060

به "ثبت راهبردی پتنت نانوابزار تشخیص سرطان در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت راهبردی پتنت نانوابزار تشخیص سرطان در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید