حاشیه سازی برای پرسپولیس با قرارداد برانکو و بازگشت رامین

به گزارش مجله نماشو، پرداختن به قرارداد برانکو و شایعه بازگشت رضاییان به پرسپولیس چه می تواند باشد اگر حاشیه سازی نیست؟

حاشیه سازی برای پرسپولیس با قرارداد برانکو و بازگشت رامین

به گزارش خبرنگاران ، محرومیت و نداری های پرسپولیس انگار برای عده ای این باشگاه کافی نبوده که هر روز داستانی تازه سر هم می نمایند برای به حاشیه کشاندنش. البته می توانیم خوشبین باشیم و بگوییم همه آنچه در این هفته ها شنیده ایم اتفاقی بوده اما چطور می گردد این اتفاقی بودن را باور کرد وقتی از بین همه خارجی های فوتبال ایران فقط برانکو ایوانکوویچ است که قراردادش در رسانه ها دست به دست می گردد؟

یعنی از سر اتفاق نشسته اند و قرارداد 850 هزار دلاری سرمربی پرسپولیس را که یک سال پیش امضا گردیده، با قیمت روز دلار حساب نموده اند تا برسند به 12 میلیارد و 750 میلیون تومان؟ عجیب نیست که کسی سراغ قرارداد کی روش و شفر و بازیکنان خارجی تیم های دیگر نرفته و همه فقط خیره گردیده اند به پرسپولیس که کمترین هزینه را نسبت به دیگر لیگ برتری های متمول داشته؟

یا مثلا همین شایعه بازگشت رامین رضاییان که می گویند علی پروین هم برای به خاتمه رساندنش پادرمیانی نموده اگر حاشیه سازی برای پرسپولیس نیست، چه می توانیم بخوانیمش؟ آن هم در حالی که می دانیم برانکو هرگز به بازگشت او رضایت نخواهد داد و پادرمیانی پروین هم مربوط به ماه ها پیش بوده است؟

2 - 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2463

به "حاشیه سازی برای پرسپولیس با قرارداد برانکو و بازگشت رامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه سازی برای پرسپولیس با قرارداد برانکو و بازگشت رامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید