درخواست طرفداران پرسپولیس از مدیرعامل جدید: ITC شجاع خلیل زاده را صادر نکنید

به گزارش مجله نماشو، طرفداران پرسپولیس که به شدت از دست شجاع و نحوه جدایی اش ناراحت هستند در اقدامی عجیب از مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس خواستند ITC این بازیکن را برای الریان صادر نکنند.

درخواست طرفداران پرسپولیس از مدیرعامل جدید: ITC شجاع خلیل زاده را صادر نکنید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بدون شک یکی از جنجالی ترین ترانسفر های سال های اخیر فوتبال ایران جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس و رفتنش به فوتبال قطر و باشگاه الریان بود. شجاع که در پرسپولیس بسیار محبوب بود بعد از رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا به دلیل اختلاف با رسول پناه و در اعتراض به بالا نبردن مبلغ قراردادش، ساز جدایی کوک کرد و از پرسپولیس جدا شد. شجاع که با پرسپولیس قرارداد داشت با استفاده از بندی قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرد تا بتواند به الریان برود. موضوعی که واکنش های زیادی را در پی داشت و حتی مدیران پرسپولیس اعلام کردند از شجاع و تیم جدیدش شکایت خواهند کرد.

هرچند این شکایت هنوز انجام نشده، ولی پرسپولیسی ها مدعی هستند شجاع غیرقانونی قراردادش را با این تیم فسخ و با باشگاه جدیدش قرارداد امضا نموده است. خلیل زاده برای اینکه بتواند برای الریان بازی کند احتیاج به ITC از باشگاه پرسپولیس دارد که هنوز ITC شجاع برای باشگاه جدیدش صادر نشده و معلوم نیست باشگاه پرسپولیس همکاری لازم را با این بازیکن خواهد داشت یا خیر. نکته عجیب این ماجرا مربوط به طرفداران پرسپولیس است آن ها که به شدت از دست شجاع و نحوه جدایی اش ناراحت هستند در اقدامی عجیب از مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس خواستند در این زمینه با شجاع همکاری لازم را نداشته باشند و ITC این بازیکن را برای الریان صادر نکنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1353

به "درخواست طرفداران پرسپولیس از مدیرعامل جدید: ITC شجاع خلیل زاده را صادر نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست طرفداران پرسپولیس از مدیرعامل جدید: ITC شجاع خلیل زاده را صادر نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید