خبرنگاران جهش تولید نیازمند تدوین برنامه های کاربردی است

به گزارش مجله نماشو، همدان- خبرنگاران- رییس کل دادگستری استان همدان گفت: محقق شدن شعار سال مبنی بر جهش تولید نیازمند تدوین و اجرای برنامه های مؤثر، کاربردی و جامع است.

خبرنگاران جهش تولید نیازمند تدوین برنامه های کاربردی است

محمدرضا عدالتخواه روز چهارشنبه در نشست اعضای شورای قضایی استان همدان اعلام نمود: رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر بهترین راه غلبه بر تحریم و مسائل اقتصادی را توجه به ظرفیت ها و تولیدات داخلی و افزایش صادرات عنوان کردند و در این راستا باید در سال مزین به نام جهش تولید برنامه های موثر و جامعی تدوین و اجرا شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بسیاری از موارد و اقلام اساسی و ضروری مورد احتیاج مردم از جمله خوراک، پوشاک و مواد شوینده در داخل کشور تولید و تامین می شود و مردم با فرهنگ ایران نیز با تأسی به تربیت دینی با وجود شرایط اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا رفتار شایسته ای از خود بروز داده و جلوه های زیبایی از همدلی و ایثار را به نمایش گذاشتند.

رییس کل دادگستری استان همدان ادامه داد: اما تربیت شدگان فرهنگ غرب با انتشار اخبار مربوط به شرایط اضطراری به افراد یاغی تبدیل شده و دولت آمریکا که خود را قدرت برتر می داند برای تأمین اقلام اولیه بهداشتی مردم خود دچار مشکل شده و به راهزنی بین المللی روی آورده است.

عدالتخواه ابراز امیدواری کرد: با همکاری شهروندان و برنامه ریزی دستگاه های مسوول، عوارض سوء ناشی از بیماری کرونا در کشور و جامعه بشری از بین برود.

اعضای شورای قضایی همدان در ادامه جلسه به بررسی شرایط استان در زمینه نحوه استفاده از ظرفیت های موجود در ارائه خدمات الکترونیک و دورکاری، با هدف به حداقل رساندن آسیب های ناشی از انتشار ویروس کرونا پرداختند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1057

به "خبرنگاران جهش تولید نیازمند تدوین برنامه های کاربردی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جهش تولید نیازمند تدوین برنامه های کاربردی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید