خبرنگاران خسارت تعطیلی ناوگان حمل و نقل شهری همدان جبران گردد

به گزارش مجله نماشو، همدان- خبرنگاران- رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: خسارت اقتصادی ناشی از تعطیلی ناوگان حمل و نقل درون شهری همدان باید به گونه ای جبران گردد.

خبرنگاران خسارت تعطیلی ناوگان حمل و نقل شهری همدان جبران گردد

علی فتحی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به تصمیم مسوولان اجرایی مبنی بر تعطیلی اتوبوس های بخش خصوصی و تاکسی های ون حمل و نقل درون شهری، باید برای معیشب این قشر از جامعه تدبیری اتخاذ گردد.

وی بیان نمود: اغلب این رانندگان مستاجر و دارای اقساط بانکی هستند و اگر قرار بر تمدید این تعطیلی و طولانی شدن بیکاری آنها گردد، مسوولان باید چاره اندیشی نمایند.

فتحی افزود: تعطیلی اتوبوس های شخصی و تاکسی های ون بدون تردید بر فرایند زندگی روزمره آنها لطمه وارد می نماید چرا که تنها راه درآمدزایی این قشر به شمار می رود.

وی اعلام نمود: همه افرادی که در ناوگان حمل و نقل درون شهری فعال هستند، خانواده هایی را زیر چتر حمایتی خود دارند و با اتخاذ تصمیم فعلی باید نسبت به تامین مایحتاج زندگی آنها نیز اقدام گردد.

به دنبال شیوع ویروس کرونا فعالیت اتوبوس ها و ون ها در ناوگان حمل و نقل درون شهری همدان از سوم تا پانزدهم فروردین جاری ممنوع شد.

این تصمیم از سوی ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان همدان و با هدف اجتناب از اجتماع های خطرآفرین و در جهت پیشگیری و مهار ویروس کرونا اتخاذ شد.

همچنین در راستای تامین احتیاج ضروری شهفرایندان برای حمل و نقل سطح شهر، تاکسی ها با فعالیت محدود و کنترل شده طبق برنامه روزانه خدمات ارایه خواهند داد.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا به امروز 23 هزار و 49 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و هزار 812 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و هشت هزار 376 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3857

به "خبرنگاران خسارت تعطیلی ناوگان حمل و نقل شهری همدان جبران گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خسارت تعطیلی ناوگان حمل و نقل شهری همدان جبران گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید