خبرنگاران فعالیت فروشگاه های اینترنتی بدون مجوز در مهاباد ممنوع است

به گزارش مجله نماشو، مهاباد- خبرنگاران- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: هرگونه فعالیت فروشگاه های اینترنتی بدون مجوز در این شهرستان ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

خبرنگاران فعالیت فروشگاه های اینترنتی بدون مجوز در مهاباد ممنوع است

محمد جهین روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در روزهای اخیر بر اساس دستور ستاد مقابله با کرونای این شهرستان برخی واحدهای صنفی تعطیل شده و به همین خاطر برخی افراد سودجو بدون اخذ مجوز اقدام به دایر کردن فروشگاه های اینترنتی کرده اند.

وی اضافه کرد: هرگونه فعالیت توزیع و پخش اقلام مختلف باید پس از اخذ مجوز لازم از مراجع مرتبط صورت گیرد و شهروندان باید از خرید اقلام مختلف از این گونه فروشگاه های فاقد مجوزخودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تنها 2 شرکت بازاریابی در مهاباد مجوز فعالیت دارد، اضافه کرد: 6 درخواست جدید مجوز فروشگاه اینترنتی نیز به این اداره ارسال شده که سعی می شود با توجه به شرایط موجود، واگذاری مجوز لازم به این درخواست ها تسریع شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به نظارت مستمر بر بازار این شهرستان گفت: بازرسان اماکن، اتاق اصناف و بهداشت محیط در 2 شیفت صبح و عصر در این شهرستان فعال هستند و با هرگونه تخلف صنفی برخورد قانونی می کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای ابلاغ محدودیت های ستاد مبارزه با کرونا تا به امروز بیش از 60 واحد صنفی متخلف از جمله قلیان سراها، مراکز بازی رایانه ای، غذاخوری و فروشگاه های اقلام بهداشتی در سطح شهرستان توسط گشت های مشترک پلمب شده که از این تعداد 15 مورد طی 48 ساعت اخیر بوده است.

جهین، گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده فعالیت غذاخوری، رستوران، قلیان سرا و هر واحد صنفی دیگر که از قبل فعالیت آنها محدود شده، مراتب را به شماره تلفن های 124 و 42449974 گزارش دهند.

فعالیت واحدهای صنفی مهاباد در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان از سه هفته قبل تعطیل اعلام شده است.

مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت تا به امروز 36 مورد مبتلا به بیماری کرونا داشته و از این تعداد نیز 3 نفر فوت شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 990

به "خبرنگاران فعالیت فروشگاه های اینترنتی بدون مجوز در مهاباد ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت فروشگاه های اینترنتی بدون مجوز در مهاباد ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید