خشم مقامات اطلاعاتی آمریکا از اظهارات ترامپ

به گزارش مجله نماشو، کم اهمیت جلوه دادن حملات سایبری از سوی ترامپ، موجب خشم مقامات اطلاعاتی آمریکا شد.

خشم مقامات اطلاعاتی آمریکا از اظهارات ترامپ

به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، کم اهمیت جلوه دادن حمله سایبری گسترده به آمریکا از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور منجر به خشم مسئولان سرویس های اطلاعاتی آمریکا شد.

بر این اساس، ترامپ پس از افشای حملات سایبری به دولت فدرال و شرکت های عظیم آمریکایی در صفحه شخصی خود در توییتر مدعی شد: رسانه های جعلی در حمله سایبری اخیر عظیمنمایی بسیاری داشتند. من توضیحات کامل را دادم و همه چیز تحت کنترل است. روسیه، روسیه، روسیه تنها چیزی است که رسانه های جریان اصلی درباره آن حرف می زنند، زیرا به دلایل مالی از بحث درباره اینکه می تواند کار چین باشد واهمه دارند (که امری احتمال دارد.)

با این حال، منابعی خبری کاخ سفید روز گذشته بیانیه ای درباره دست داشتن روسیه در حملات سایبری آماده نموده بود، اما در آخرین لحظه از انتشار آن خودداری کردند. مقامات اطلاعاتی آمریکا به دلیل اظهارات نسنجیده ترامپ بسیار خشمگین هستند.

هکر ها طی چند روز اخیر توانسته اند به بسیاری از نهاد ها و سازمان های مختلف آمریکایی همانند، وزارت خزانه داری، خارجه، تجارت، امنیت داخلی و سازمان امنیت ملی هسته ای این کشور نفوذ نمایند و آن ها را مورد حمله قرار دهند.

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در واکنش به این حملات مسکو را متهم نموده است.

مسئولان فدرال آمریکا نیز با صدور هشداری فوری اعلام کردند طرف هایی که حملات سایبری علیه نهادهای دولتی این کشور را انجام داده اند، از تکنولوژی های مختلفی استفاده نموده اند.

از سوی دیگر، ناتو نیز با اشاره به حملات سایبری علیه مراکز مهم دولتی آمریکا اعلام نموده است که تیم سایبری این سازمان در حال آنالیز سامانه های رایانه ای خود است. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1459

به "خشم مقامات اطلاعاتی آمریکا از اظهارات ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم مقامات اطلاعاتی آمریکا از اظهارات ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید