دانشگاه تهران میزبان سلسله رویدادهای جهش فراوری

به گزارش مجله نماشو، نخستین وبینار از سلسله رویدادهای جهش فراوری در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می گردد.

دانشگاه تهران میزبان سلسله رویدادهای جهش فراوری

به گزارش خبرنگاران، با توجه به شرایط مالی حال حاضر کشور با وجود تحریم ها و نوسانات ارز و پیدایش بیماری کووید-19 که ضربات جبران ناپذیری به بدنه مالی همه کشورهای درگیر وارد نموده است، بیش از پیش احتیاج به اقدامات عملی و به دور از شعار احساس می گردد.

به منظور تحقق افزایش فراوری، احتیاج است از روینمودهای سنتی برای فراوریات فاصله گرفته و از علم روز در این جهت بهره گرفت. به این منظور، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با هدف ارائه روینمودهای اجرایی جهت یاری به جهش فراوری در شرکت های دانش بنیان، تصمیم به برگزاری سلسله رویدادهایی با موضوع تحقق جهش فراوری گرفته است.

آموزش تخصصی جهت کاهش اتلافات و افزایش راندمان شرکت ها، عارضه یابی و احتیاجسنجی شرکت های دانش بنیان و فناور جهت جهش فراوری، شناسایی شرکت هایی با قابلیت scale-up ، حمایت از کسب و کار شرکت هایی که قابلیت جهش فراوری دارند، یاری به برندسازی، شبکه سازی و پیدا کردن ارتباطات و بازار و صیانت از بازار داخلی و ایجاد پلتفرم برای تبادل نظر میان صاحبان کسب و کار و مسئولان مربوطه از اهداف این برنامه است.

مهراد عبدالرزاق، رئیس هیئت مدیره یکی از شرکت ها با موضوع اقتصاد اشتراکی، توسعه زنجیره ارزش و بهینه سازی منابع داخلی، روزبه شیوایی، کارشناس صنعت خودرو با موضوع مقدمه ای بر سیستم های فراوری با تمرکز بر فراوری ناب و اسماعیلی نسب، کارشناس توسعه اکوسیستم از صندوق نوآوری و شکوفایی با موضوع ارائه خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای جهش فراوری شرکت های دانش بنیان سخنرانی می نمایند.

تاریخ برگزاری وبینار یکشنبه 15 تیرماه از ساعت 17-15 است.

علاقه مندان جهت شرکت و ثبت نام می توانند به آدرس https://utstpark.ir/webinar-waste-decrease/ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1174

به "دانشگاه تهران میزبان سلسله رویدادهای جهش فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تهران میزبان سلسله رویدادهای جهش فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید