درگیری، فحاشی و تعقیب و گریز ، اختتامیه زشت سایپا - پرسپولیس

به گزارش مجله نماشو، در حالی که بازیکنان مشغول رفتن به رختکن بودند درگیری ها ادامه پیدا کرد و به تونل استادیوم تختی کشیده شد که در این درگیری سیدجلال، شجاع و رادوشوویچ از پرسپولیس و بارانی و سلیمانی از سایپا حضور داشتند.

درگیری، فحاشی و تعقیب و گریز ، اختتامیه زشت سایپا - پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران ،اتفاقات سرانجام بازی سایپا - پرسپولیس که بلافاصله بعد از سوت سرانجام ویدئوی بخشی از آن منتشر شد فاجعه بار و تاسف برانگیز بود.

در لحظات سرانجامی بازی که داور پشت محوطه جریمه یک ضربه خطا به نفع سایپایی ها گرفت، پرسپولیسی ها از جمله سیدجلال حسینی به سمت رضا سخندان یاری داور رفتند و به شدت به اعتراض پرداختند که داور در این صحنه به حسینی کارت زرد نشان داد. بعد از اعتراض و عصبانیت شدید سیدجلال حسینی، کریم باقری و قنبرپور سعی داشتند سید جلال را آرام نمایند اما کاپیتان پرسپولیس سر آنها هم فریاد کشید.

این تازه آغاز ماجراها و درگیری ها بود چرا که بعد از به صدا درآمدن سوت سرانجام بازی شجاع خلیل زاده به سمت نیمکت سایپا رفت و شدیداً به نحوه خوشحالی بازیکنان سایپا بعد از گل شان اعتراض کرد که این اعتراضش به درگیری با عبدالله ناصری ختم شد.رادوشوویچ هم که همراه شجاع برای اعتراض به سمت نیمکت سایپایی ها رفته بود با عکس العمل شدید نیمکت نشینان این تیم روبرو شد و درگیری ها بالا گرفت.

در حالی که بازیکنان مشغول رفتن به رختکن بودند درگیری بین بازیکنان باز هم ادامه پیدا کرد و به تونل استادیوم تختی کشیده شد که در این درگیری سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده و رادوشوویچ از پرسپولیس و محمدصادق بارانی و محمدرضا سلیمانی از سایپا حضور داشتند.

در این لحظات در حالی که فیلمبردار در حال تصویربرداری از درگیری های داخل تونل بود علی دایی شدیداً به او اعتراض کرد و بعد از اینکه تصویربردار به فیلمبرداری اش ادامه می داد سرمربی سایپا به صورت او سیلی زد.

رضا اسدی بازیکن سایپا که یکی دیگر از افراد حاضر در درگیری ها بود مقابل رختکن پرسپولیس رفت و با عصبانیت آغاز به داد و فریاد کرد که این بازیکن با دخالت ماموران نیروی انتظامی به رختکن سایپا راهنمایی شد.

از سوی دیگر طرفداران پرسپولیس که به تصمیمات داور اعتراض داشتند در سرانجام بازی در استادیوم مانده بودند و علیه داور مسابقه فحاشی می کردند.

در ادامه علی دایی در حالی که به سمت رادوشوویچ و پرسپولیسی ها می رفت ماموران و چند نفر دیگر سرمربی سایپا را از صحنه دور کردند.

با افزایش درگیری ها در مقابل رختکن دو تیم حضور ماموران نیروی انتظامی بین دو رختکن دو برابر شد و حدود 40 مامور بین رختکن های دو تیم حضور داشتند.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2789

به "درگیری، فحاشی و تعقیب و گریز ، اختتامیه زشت سایپا - پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری، فحاشی و تعقیب و گریز ، اختتامیه زشت سایپا - پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید