رامسر بیشترین سرانه اشتغال در گردشگری را دارد

به گزارش مجله نماشو، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، رامسر بیشترین سرانه اشتغال در گردشگری را دارد.

رامسر بیشترین سرانه اشتغال در گردشگری را دارد

مهدی ایزدی گفت: سهم اشتغال در گردشگری شهرستان رامسر بسیار بالا و قابل قبول است و روز به روز نیز با ایجاد واحدهای تازه این سهم افزایش می یابد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران اندازه اشتغال در بخش گردشگری شهرستان را به صورت مستقیم بیش از 6 هزار نفر برشمرد و اضافه نمود: اندازه اشتغال غیر مستقیم در شهرستان رامسر بیش از 20 هزار نفر است و بخش زیادی از این فرصت نصیب افراد متخصص در حوزه گردشگری می گردد.

او گفت: آموزش مهمترین رکن اشتغال در حوزه گردشگری است و این اداره با در اختیار داشتن مراکز آموزش گردشگری این فرصت را ایجاد کرد تا علاقمندان به اشتغال در گردشگری با آموزش های لازم در این بخش فعالیت نمایند.

ایزدی بعلاوه اندازه سرمایه گذاری و اخذ مجوزهای لازم در ایجاد واحدهای متنوع گردشگری رامسر شامل هتل ها، مرکز اقامتی، مراکز تفریحی و تفرجگاه ها را معادل یک هزار و 500 میلیارد تومان مطرح نمود و اعلام نمود: در آینده نزدیک با شکوفایی بیشتر و افتتاح واحدهای تازه احتیاج شهرستان به اشتغال در بخش گردشگری دوچندان می گردد و این از مزایای شهر نمونه گردشگری رامسر است که این شهر را از دیگر شهرهای استان مازندران و کشور متمایز می نماید.

منبع: همگردی
انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 5 شهریور 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5123

به "رامسر بیشترین سرانه اشتغال در گردشگری را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامسر بیشترین سرانه اشتغال در گردشگری را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید