تور بمبئی: رزمایش مشترک روسیه با هشت کشور از جمله بلاروس، هند و پاکستان

به گزارش مجله نماشو، ارتش روسیه از ورود نیروهای نظامی هفت کشور به منطقه ای در نزدیکی مرز این کشور با بلاروس برای مشارکت در رزمایش نظامی مشترک اطلاع داد.

تور بمبئی: رزمایش مشترک روسیه با هشت کشور از جمله بلاروس، هند و پاکستان

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منطقه نظامی غرب روسیه طی بیانیه ای از ورود نیروهای نظامی هفت کشور به منطقه نیژنی نووگراد این کشور برای مشارکت در رزمایش نظامی زاپاد-2021 اطلاع داد.

براساس گزارش خبرگزاری تاس، هواپیماهای نظامی باری نیروی هوافضای ارتش روسیه 500 نیروی نظامی از کشورهای ارمنستان، هند، قزاقستان، قرقیزستان، مغولستان، پاکستان و سریلانکا را در کمپ های آموزشی منطقه نظامی غرب روسیه پیاده کردند. نیروهای نظامی شرکت کننده در حال دریافت تسلیحات و تجهیزات نظامی خود و آماده سازی برای برگزاری رزمایش هستند.

به گفته ارتش روسیه، طی پنج روز آینده در رزمایش استفاده از تسلیحات و تجهیزات سخت افزاری مثل تانک های T-72، نفربرهای زرهی BMP-2، سلاحهای AK-74 و مسلسلهای PKM مشارکت خواهند کرد.

رزمایش استراتژیک مشترک زاپاد 2021 در محدوده تمرینی نظامی روسیه و بلاروس بین روزهای 10 تا 16 سپتامبر برگزار خواهد شد. طرح رزمایش بر اساس سناریوهای تنش های نظامی و سیاسی علیه یک کشور فرضی است. در مجموع بیش از 200 هزار نیروی نظامی، بالغ بر 80 هواپیما و بالگرد نظامی و در مجموع 760 قطعه انواع سلاحهای مختلف در این رزمایش استفاده خواهد شد.

روسیه و بلاروس بارها تاکید نموده اند که هدف از برگزاری این رزمایش دفاعی است و علیه هیچ کشوری نیست.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2320

به "تور بمبئی: رزمایش مشترک روسیه با هشت کشور از جمله بلاروس، هند و پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بمبئی: رزمایش مشترک روسیه با هشت کشور از جمله بلاروس، هند و پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید