رونمایی از خرید جدید پرسپولیس: نادری قرمز پوشید

به گزارش مجله نماشو، پرسپولیس بعد از سرانجام محرومیت نقل و انتقالاتی خود با مهدی ترابی، مهدی شیری، مهدی شریفی، سروش رفیعی و سعید کریمی به توافق دست یافته بود و محمد نادری ششمین خرید این تیم برای نیم فصل لیگ برتر است.

رونمایی از خرید جدید پرسپولیس: نادری قرمز پوشید

این هم یک خرید تازه برای پرسپولیس. محمد نادری، بازیکن سابق تراکتورسازی که در این فصل راهی لیگ بلژیک گردیده بود و در تیم کورتریک عضویت داشت، با درخواست باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد راهی تهران شد. این بازیکن عصر شنبه به همراه مدیربرنامه خود در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و بعد از توافق طرفین، قرارداد شش ماهه و به صورت قرضی را تا سرانجام لیگ هجدهم به امضا رساند.

باشگاه پرسپولیس پس از مصدومیت شدید محمد انصاری، در پی جذب یک مدافع چپ بود و حالا محمد نادری مدافع چپ سابق تراکتورسازی و نساجی گزینه اصلی این تیم برای تقویت در این منطقه از زمین است. نادری ابتدای این فصل به کورتریک بلژیک پیوست اما به دلیل برخی مسائل نتوانست بازی کند و به همین دلیل در فهرست مازاد این باشگاه نهاده شد.

پرسپولیس فقط شایان مصلح را در دفاع چپ داشت و جذب محمد نادری یک خرید مطوب برای برانکو ایوانکوویچ خواهد بود. در روزهای گذشته مدیربرنامه نادری مذاکراتی با مسوولان پرسپولیس انجام داده و توافق اولیه نیز به دست آمده بود. پرسپولیس برای این انتقال نباید پولی به باشگاه کورتریک بلژیک پرداخت کند و مذاکرات طرفین بر سر دستمزد نادری برای نیم فصل دوم بود.

ایرج عرب، سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس با توافق با این بازیکن که توانایی بازی در دو پست دفاع میانی و دفاع چپ را داراست، اولین پروسه نقل و انتقالاتی مدنظر برانکو ایوانکوویچ را عملی کرد. این بازیکن بعد از توافق و دریافت عکس یادگاری و امضای قرارداد خود از آغاز تمرینات به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه خواهد شد.

پرسپولیس بعد از سرانجام محرومیت نقل و انتقالاتی خود با مهدی ترابی، مهدی شیری، مهدی شریفی، سروش رفیعی و سعید کریمی به توافق دست یافته بود و محمد نادری ششمین خرید این تیم برای نیم فصل لیگ برتر است. مذاکرات پرسپولیس برای توافق با دو بازیکن دیگر طبق نظر برانکو ایوانکوویچ و پیگیری مذاکرات باشگاه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2514

به "رونمایی از خرید جدید پرسپولیس: نادری قرمز پوشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از خرید جدید پرسپولیس: نادری قرمز پوشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید