سامانه اتصال فارغ التحصیلان به بازار کار رونمایی می گردد

به گزارش مجله نماشو، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به زودی در زمینه کارآفرینی و طرح کارورزی و به منظور اتصال فارغ التحصیلان به بازار کار از سامانه ای رونمایی خواهیم کرد.

سامانه اتصال فارغ التحصیلان به بازار کار رونمایی می گردد

به گزارش خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کارگروه اشتغال استان، اظهار کرد: طبق آمارهای مرکز پژوهش های مجلس رشد اشتغال در کشور انجام گردیده است.

وی اضافه نمود: مبحث اشتغال در هیچ زمانی سیاسی نبوده و طرح اشتغال روستایی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با کار کارشناسی و به شکل دقیق رصد می گردد و سامانه ای در شهرستان های سراسر کشور راه اندازی گردیده است که اطلاعات این طرح را به شکل شفاف در دسترس قرار می دهد.

سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ادامه داد: به زودی در زمینه کارآفرینی و طرح کارورزی و به منظور اتصال فارغ التحصیلان به بازار کار از سامانه ای رونمایی خواهیم کرد.

محسنی بندپی برنامه ملی حمایت ازمعیشت عام و افراد خاص را از سیاست های دولت مطرح نمود که به زودی جزئیاتش اعلام می گردد و توضیح داد: هر طرحی را که استاندار اصفهان تایید کند به عنوان مصوبه کارگروه اشتغال ملی کشور تلقی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگاران، در این جلسه برخی از معاونین وزارت تعاون؛ کار و رفاع اجتماعی، مدیران استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده، مسائل و بیان راهکارها برای برطرف مسائل و مسائل موجود آن پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2515

به "سامانه اتصال فارغ التحصیلان به بازار کار رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه اتصال فارغ التحصیلان به بازار کار رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید