سلطانی فر: کشتی بیشترین تخصیص را گرفته و گل سر سبد ورزش است

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر صبح امروز در حاشیه بازدید از خانه کشتی با ابراز رضایت از شرایط کنونی مدیریتی در کشتی ایران گفت: یکی از بهترین تیم های مدیریتی ورزش در فدراسیون کشتی حضور دارد. خوشبختانه در این پنج ماه اخیر آرامش در کشتی ایجاد شده و زمینه اصلی موفقیت که دور شدن از حاشیه ها و جنجال هاست اتفاق افتاده است. مطمئناً اگر همواره این آرامش حفظ گردد، زمینه موفقیت وجود خواهد داشت.

سلطانی فر: کشتی بیشترین تخصیص را گرفته و گل سر سبد ورزش است

وی گفت: خوشبختانه در این مدت کوشش خوبی هم شد و بیشتر تیم ها هم نتایج خوبی گرفتند. برگزار نشدن جام دنیای کشتی هم اتفاقی خاص بود که از کشورمان گرفته شد. در هر صورت همه کوشش ها باید به سمتی برود که جدا از ترویج ارزش های اخلاقی و اسلامی، بتوانیم در بزرگترین میدان ورزشی که المپیک است نتیجه ای در شأن مردم ایران بگیریم.

وزیر ورزش با اشاره به ساخت و سازهای اماکن ورزشی در سراسر کشور به صورت میانگین روزی سه پروژه افتتاح می گردد، توضیح داد: با وجود همه این اتفاقات خوب که در ورزش رخ می دهد اگر نتوانیم در آوردگاه های بزرگی چون بازی های آسیایی، بازی های المپیک و رقابت های قاره ای و دنیای نتیجه بگیریم، به چشم نمی آید بنابراین ماحصل این کوشش ها باید در رویدادهای مهم ورزشی منجر به کسب نتیجه گردد.

وی در سخنانش به مسائل پیش روی وزارت برای تخصیص های مالی به فدراسیون ها اشاره نمود و شرح داد: در شرایط کنونی مالی تأمین اعتبارات به سختی صورت می گیرد، ولی با این وجود از خودم تا معاون وزیر ورزش تمام کوشش خود را می کنیم تا اعتبارات ابلاغ شده را از خزانه بگیریم و به موقع در اختیار فدراسیون ها قرار دهیم.

سلطانی فر در ادامه بیان نمود: سال 1390 درآمد حاصل از صادرات نفت 120 میلیارد دلار بوده و سال جاری با گذشت 8 سال این رقم به 12 میلیارد دلار یعنی یک دهم تقلیل یافته است وقتی منابع مالی تا این حد کاهش پیدا می نماید به تردید تورم مسائل معیشتی عدم سرمایه گذاری و…نیز گریبانگیر می گردد

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش شرایط کشتی را مورد آنالیز قرار داد و با حرفه ای توصیف کردن تیم مدیریتی فدراسیون کشتی گفت: تیم فعلی به عنوان گروهی صاحب نظر، کارشناس و افرادی شناخته شده که قهرمانی دنیا و المپیک را در کارنامه ورزشی خود دارند و یکی از بهترین تیم های مدیریتی ورزش در فدراسیون کشتی حضور دارد. بدون اینکه شعار بدهم بسیار امیدوارم این تیم بتواند نتیجه بگیرد و موجبات عزت کشور را فراهم کند.

وی اضافه نمود: هم اکنون بیشترین تخصیص ها به رشته کشتی داده شده چون تمرکز ما بر روی رشته های المپیکی است. حتی اعتبار فوتبال هم به آنها داده نشده البته در خصوص تیم فوتبال امید این موضوع متفاوت است.

سلطانی فر در خاتمه گفت: در هر صورت خیالتان راحت باشد تمرکز ما بر روی رشته های المپیکی است، تا بچه ها بتوانند در بزرگترین رویداد ورزشی برای کشور افتخار آفرین باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 801

به "سلطانی فر: کشتی بیشترین تخصیص را گرفته و گل سر سبد ورزش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: کشتی بیشترین تخصیص را گرفته و گل سر سبد ورزش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید