شرکت های آمریکایی تا ماه آینده با هواوی تجارت می نمایند

به گزارش مجله نماشو، به گفته یک منبع ناشناس وابسته به شرکت هواوی، قرار است شرکت های آمریکایی تا ماه آینده همچنان به همکاری خود با هواوی ادامه دهند.

شرکت های آمریکایی تا ماه آینده با هواوی تجارت می نمایند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یک مقام آمریکایی که تصمیم گرفته ناشناس باقی بماند اعلام نموده که دولت آمریکا آماده است تا مجوزهای شرکت هایی را که مایل به فروش قطعات خود به هواوی هستند تایید کند.

به نظر می رسد این روند تایید تجارت بین دو تا چهار هفته آینده ادامه خواهد داشت. طبق گزارش رسمی دولت ایالات متحده نیز شرکت های آمریکایی می توانند مجوز تجارت خود با هواوی را ادامه دهند. این نتیجه پس از آن به دست آمد که رئیس جمهور ایالات متحده؛ دونالد ترامپ گفت که شرکت های آمریکایی مجاز به ادامه ارتباطات تجاری خود با هواوی تا اطلاع ثانوی خواهند بود.

در حالی که جزئیات زیادی در خصوص مجوزها وجود ندارد، به نظر می رسد با توجه به شرایط بازار ایالات متحده، شاهد همکاری برندهای مختلف ایالات متحده با هواوی خواهیم بود. از نخستین روزهایی که قطعنامه هایی علیه هواوی مطرح شد، مدیران این شرکت امیدوار بودند مجددا بتوانند باب دوستی و همکاری را با شرکت های ایالات متحده بگشایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5174

به "شرکت های آمریکایی تا ماه آینده با هواوی تجارت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های آمریکایی تا ماه آینده با هواوی تجارت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید