صالحی امیری: مدیران سلیقه گرا موجب ناامنی ذهنی افراد هستند

به گزارش مجله نماشو، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مدیران نباید اعتمادسوزی نمایند بلکه باید اعتمادساز باشند.

صالحی امیری: مدیران سلیقه گرا موجب ناامنی ذهنی افراد هستند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک امروز در افتتاحیه نخستین دوره عالی رهبری در ورزش زنان و در تدریس موضوع مدیریت فرهنگی در ورزش، ضمن تشریح انواع و سطوح مختلف مدیریت گفت: مقوله رهبری با مدیریت متفاوت و فراتر از آن است و اولین نقطه در رهبری مساله ای به نام انسان محوری و شروع رهبری در مدیریت نگرش انسانی؛ نه ابزاری به افراد است.

وی با بیان اهمیت سرمایه های نمادین و ماندگار در تاریخ مانند دنیا پهلوان تختی گفت: افرادی صلاحیت رهبری در مدیریت را دارند که از شایستگی اخلاقی در مدیریت برخوردار و الگوی سایرین باشند و مدیرانی که مقبولیت ندارند پیروز نخواهند شد.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به آثار اعتمادسازی در جامعه توضیح داد: مدیران نباید اعتماد سوز بلکه باید اعتماد ساز باشند و بتوانند در کارکنان و مخاطبان اعتماد ایجاد نمایند.

وی کلان نگری، جامع نگری و آینده نگری را ابعاد نگرش استراتژیک رهبران و حداقل بازه زمانی آن را دهه نام برد و گفت: رویکرد توسعه گرانه مدیران انسان توسعه یافته و به دنبال آن جامعه توسعه یافته را ایجاد می نماید که این جامعه بر پایه انسان محوری شکل گرفته است.

سیدرضا صالحی امیری دیگر شاخص های رهبری را تحول گرایی، کادرسازی و تربیت مدیران پیروز، نتیجه گرایی، خلاقیت و همدلی، همنوایی و هم دردی عنوان نمود و اضافه کرد: مدیران امنیت آفرین، آرامش ذهنی، روانی و زیستی ایجاد مینمایند و مدیران سلیقه گرا موجب نا امنی ذهنی افراد هستند.

رئیس کمیته المپیک توضیح داد: اصل نخست در مطالعات فرهنگی، تغییر است و رهبران کسانی هستند که زیست فرهنگی ایجاد نمایند و رهبری در مدیریت فهم دقیق از تغییرات جامعه و عمق تغییرات، تغییر در نظام باورها است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1480

به "صالحی امیری: مدیران سلیقه گرا موجب ناامنی ذهنی افراد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: مدیران سلیقه گرا موجب ناامنی ذهنی افراد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید