فراخوان پذیرش مدرس در دانشگاه علمی کاربردی ابلاغ شد

به گزارش مجله نماشو، معاونت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی دستورالعمل فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس سال 1398 در این دانشگاه را ابلاغ کرد.

فراخوان پذیرش مدرس در دانشگاه علمی کاربردی ابلاغ شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از ابلاغ دستورالعمل فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس سال 1398 در دانشگاه جامع علمی کاربردی به روسا و سرپرستان واحد های استانی اطلاع داد و گفت: این دستورالعمل در مورد احتیاجسنجی مدرسان سال 98، با برنامه­ ریزی و ظرفیت ­های در نظر گرفته شده برای هر استان به مراکز آموزشی ارسال شده است و مراکز آموزشی باید حداکثر تا 13 آبان ماه 98 فرم های مربوطه را تکمیل نمایند.

جلالی جواران اضافه نمود: پس از جمع بندی و اعتبارسنجی، اطلاعات مراکز آموزشی توسط واحد استانی در قالب فرم شماره 2، حداکثر تا 20 آبان ماه باید به این معاونت در ستاد مرکزی ارسال گردد.

وی بیان کرد: واحد های استانی این دانشگاه باید در چارچوب­ مأموریت ­های هر مرکز، صرفاً جهت تأمین احتیاج های واقعی و کمبود های موجود از نظر مدرس با توجه به دوره­ های در حال انجام و همچنین پیش بینی مراکز برای دوره­ های مورد تقاضا در پذیرش­ های آینده در قالب گروه درس­ های پیوست صورت پذیرد؛ به نحوی­ که تأمین مدرسان مورد احتیاج برای نیم سال ­های آینده طبق زمان­ بندی مناسب انجام گردد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید نمود: ضروری است برنامه­ ریزی و اقدامات از سوی واحد های استانی، مطابق زمان بندی اعلام شده برای برگزاری هر چه بهتر این فراخوان به ­عمل آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 642

به "فراخوان پذیرش مدرس در دانشگاه علمی کاربردی ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان پذیرش مدرس در دانشگاه علمی کاربردی ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید