کسب مقام اول در جشنواره بین المللی حرکت به وسیله دانشگاه تبریز

به گزارش مجله نماشو، انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تبریز در چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت در بین انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور رتبه اول را به دست آوردند.

کسب مقام اول در جشنواره بین المللی حرکت به وسیله دانشگاه تبریز

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مکانیک در بخش انجمن علمی برتر، علوم کامپیوتر در بخش محتوای دیجیتال و مهندسی پزشکی در بخش ویژه مقام اول را کسب کردند و انجمن علمی دانشجویی مهندسی بیومکانیک نیز در بخش فعالیت علمی خلاقانه حائز مقام دوم این جشنواره شد.

بعلاوه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی بیومکانیک در بخش فعالیت علمی خلاقانه، مهندسی مکانیک در بخش کتاب، فیزیک در بخش اختراع، فوتونیک در بخش مسابقه و علوم و مهندسی باغبانی دانشکده اهر در بخش کارآفرینی عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

خاطرنشان می گردد؛ دانشگاه تبریز در شش دوره اخیر جشنواره بین المللی حرکت که با حضور دانشگاه های کل کشور و با حضور 60 کشور برگزار می گردد، همیشه رتبه های اول یا دوم را کسب نموده است.

شایان ذکر است؛ هم اکنون تعداد 106 عنوان انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه تبریز مشغول به فعالیت هستند و جشنواره بین المللی حرکت هر ساله به منظور بزرگداشت فعالیت انجمن ها و اتحادیه های علمی دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور برگزار می گردد که در آن آثار انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور در حوزه های کارآفرینی، کتاب، انجمن برتر، انجمن پویا، بخش ویژه، مسابقه، نشریه، فعالیت خلاقانه، محتوای دیجیتال و اختراع، دانشگاه و اتحادیه برتر و نشریه اتحادیه مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5082

به "کسب مقام اول در جشنواره بین المللی حرکت به وسیله دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مقام اول در جشنواره بین المللی حرکت به وسیله دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید