قلعه های قدیمی ایتالیا رایگان به مردم بخشیده می شوند!

به گزارش مجله نماشو، قلعه های قدیمی ایتالیا

اگر همواره رویای داشتن یک قلعه قدیمی را در سر می پرورانده اید، وقتش رسیده که آن را به واقعیت تبدیل کنید. در یک اقدام شگفت آور، کشور ایتالیا در حال بذل و بخشش 103 دارایی با ارزش شامل ویلاها، خانه ها و قلعه های این کشور آن هم به طور رایگان است! و این به ان معناست که هر کسی می تواند ورژن شخصی قلعه های سنگی آنها را بسازد. با خبرنگاران همراه باشید:

قلعه های قدیمی ایتالیا رایگان به مردم بخشیده می شوند!

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

همانطور که می دانید ایتالیا یکی از کشورهای بسیار دیدنی قاره سبز است که جای جای آن دارای جذابیت است و یکی از بهترین کشورهای جهان برای سفر محسوب می شود. این کشور پر است از خانه ها و مکان های تاریخی قدیمی و تاریخی و قلعه های بسیار زیادی در ان که به دوران پادشاهان قرن ها پیش بر می شود، وجود دارد.

حالا این کشور دست به اقدام عجیب و جالبی زده است و قلعه ها و خانه های قدیمی این کشور را رایگان به مردم اعطا می نماید، کاری که همه را سر ذوق آورده شده است! فقط یک موضوع وجود دارد و آن هم این است که آژانس دارایی این کشور، انتظار دارد که هر شخصی که یکی از این قلعه ها و یا هر کدام از این 103 دارایی رایگان را دریافت می نماید، آن را ترمیم نموده تا به یک مقصد توریستی تبدیل شود. فرقی هم ندارد که این قلعه به یک هتل، رستوران و یا هر چیز دیگری تبدیل شود، فقط باید جذب گردشگر کند.

یکی از اعضای اژانس دارایی های ایالتی ایتالیا در این باره می گوید این پروژه می تواند بخش کند گردشگری را بهتر کند. در این پروژه، خانه ها و آپارتمان هایی که دیگر از آنها استفاده نمی شود به محل اقامتی برای مسافران، توریست ها و دوچرخه سواران تبدیل می شود. مقامات اجرایی این پروژه همچنین بر این امیدند تا با انجام آن، شهرهای بسیار شلوغ و مشهور کشور مثل ونیز، کمی گردشگری شان کمتر شده و به تعادل برسند تا مردم این شهر بتوانند زندگی عادی خود را از سر بگیرند.

مهلت ثبت نام در این پروژه تا تاریخ 26 ژوئن است و افرادی که پیروز به دریافت یکی از این قلعه ها شوند، 9 سال وقت دارند تا روی پروژه و ایده شان کار نمایند و تا 9 سال بعدی، ایده شان را عملی نمایند. اگر شما توانستید در این پروژه ثبت نام کنید اما درخواستتان رد شد، نگران نشوید چون ایتالیا به فکر بخشش 200 دارایی دیگر تا 2 سال آینده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 561

به "قلعه های قدیمی ایتالیا رایگان به مردم بخشیده می شوند!" امتیاز دهید

1 کاربر به "قلعه های قدیمی ایتالیا رایگان به مردم بخشیده می شوند!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه های قدیمی ایتالیا رایگان به مردم بخشیده می شوند!"

1 دیدگاه

سپیده کدفرد 27 دی 1399

خیلی کارقشنگیه کاش کسی یه خونه پنجاه متری بمن توی بیابون یاجنگل میدادند بعد منم مرغ وغاز میخریدم یاگوسفند و دامداری میکردم گوشه ای از زمین خدارو کشاورزی میکردم تاچیزهایی که میخورم میکاشتم بخداقسم میخورم چون خیلی زجرکشیدم

پاسخ به سپیده کدفرد
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید