متفاوت ترین گربه های دنیا

به گزارش مجله نماشو، حتما شما هم در خصوص گربه های معروف فضای مجازی چیزهایی شنیده اید. گربه هایی که به سرعت در شبکه های اجتماعی به محبوبیت رسیده و فالوئرهای فراوانی پیدا نموده اند. گربه هایی همانند گرومپی بداخم ، لیل باب با زبان همواره آویخته ، مارو سلطان جعبه ها ، گرفی خشمگین ترین گربه دنیا ، اسنوپی بیب ملوس و .... .

متفاوت ترین گربه های دنیا

اما جامعه این مخلوقات زیبا، شیرین و بازیگوش اعضای دیگری نیز دارد که شاید به آن مقدار معروف نشده باشند، ولی به لطف خصوصیات خاص و منحصربفردشان بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. حتی معایب جسمانی آنها نیز در جای خود به صورت یک ویژگی مثبت درآمده و توانایی های آنها را به نمایش گذارده است.

در ادامه با شماری از این چهره های درخشان دنیای مجازی آشنا خواهیم شد.

کابی (Coby)

این گربه انگلیسی مو کوتاه با چشمان آبی مجذوب کننده اش، به سرعت 200 هزار لایک را در اینستاگرام از آن خود کرد. رنگ آبی درخشان چشمان این گربه، شما را اسیر خود می نماید، چشمانی که گویی نقاش طبیعت با ذوق و سلیقه فراوان، رنگ آمیزی شان نموده است.

جرج (Gerorge)

جرج، گربه ای است که رفتاری عجیب و در عین حال بامزه از خود نشان می دهد. این گربه دوست داشتنی بیش تر اوقات ترجیح می دهد هم چون انسان ها روی دو پای خود بایستد. صاحب این گربه بانمک، تصویری از حیوان خانگی محبوبش را در به اشتراک گذاشته و در ادامه نوشته که از نظر او جرج شیرین ترین گربه ای است که او تا به حال به چشم دیده است. شاید رفتار او اندکی عجیب باشد ولی این چیزی از بامزه بودن جرج نمی کاهد.

ویلبر (Wilbur)

ویلبر هم ظاهرا راه و رسم جرج را در پیش گرفته است، البته با این تفاوت که ویلبر مثل انسان ها می نشیند. حال این مسئله چه ناشی از نقص یا مشکل جسمانی باشد و چه براساس خواست و میل خود این موجود پشمالو، در نهایت نتیجه گربه ای است بانمک و دوست داشتنی که به شیوه خود راهی در قلب مردم پیدا نموده است.

استیوی (Stevie)

در همان نگاه اول پی خواهید برد که چمشان این گربه جایی را نمی بینند. هرچند باید گفت که شاید چشمان او سرد و بی حالت باشند، اما دنیای او به مقدار هر گربه دیگر پر جنب و جوش و تحرک است. صاحب استیوی او را در یک پناهگاه حیوانات پیدا نموده و سرپرستی او را پذیرفت. اما به گفته او استیوی علی رغم نقص جسمانی، باز هم به همراه صاحبش به گوشه و کنار نواحی حومه ای کشور ایرلند سفر نموده و به یاری حس شنوایی، تعادل خود را به خوبی حفظ می نماید. قرار است امسال استیوی به همراه صاحبش سفری به ارتفاعات ایرلند داشته باشند، سفری که هدف آن جمع آوری یاری های اقتصادی برای مراقبت و رفاه حیوانات عنوان شده است.

کویوکی (Koyuki)

برای تان از گرومپی گفتیم، حال بیاید با نسخه ژاپنی گرومپی آشنا شوید. کویوکی گربه اسکاتلندی است که در اخم و ترشرویی، گوی سبقت را از گرومپی ربوده است. به نظر می رسد که شاید خیلی زود شاهد زورآزمایی این دو گربه بر سر درخشش در دنیای مجازی باشیم. نام این گربه در زبان ژاپنی به معنی برف سبک است. به چهره اش نگاه کنید، حتی در آرام ترین لحظات زندگی یک گربه نیز این بداخمی و بداخلاقی کاملاً از وجناتش پیداست.

و منتخبی از پشمالوترین گربه های دنیا.........

بسیاری از ما نیز کمابیش با این مخلوقات بانمک آشنایی داریم. آیا شما تا به حال سرپرستی یک گربه را پذیرفته اید؟ گربه خانگی خود را تا چه حد زیبا و دوست داشتنی می بینید؟

امیدوارم از تماشای این مجموعه و همراهی با خبرنگاران لذت برده باشید.

منبع: boredpanda | boredpanda | boredpanda | boredpanda | boredpanda

منبع: کجارو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2177

به "متفاوت ترین گربه های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متفاوت ترین گربه های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید