مخالفت این کشور اروپایی با تحریم های گازی علیه روسیه (تور اروپا)

به گزارش مجله نماشو، در ماه مارس میلادی، اروپا طرحی را برای کاهش وابستگی به گاز روسیه به دوسوم قبل تا انتها سال اتخاذ کرد و این جزوی از طرحی است که اروپا می خواهد تا انتها سال 2023 کاملا از وابستگی به گاز روسیه نجات پیدا کند.

مخالفت این کشور اروپایی با تحریم های گازی علیه روسیه (تور اروپا)

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، اتریش به ممنوعیت واردات گاز از روسیه نه می گوید. اتریش با نپذیرفتن ممنوعیت واردات از روسیه گفت: اتحادیه اروپا باید در زمینه بسته های ممنوعیت وارداتی از روسیه نگاه بهتری داشته باشد.

وزیر امور خارجه اتریش با بیان اینکه منع واردات از روسیه یک بیان کلی است و باید در این زمینه شفاف سازی گردد، گفت: اتریش به ممنوعیت واردات گاز از روسیه نه می گوید.

الکساندر شولنبرگ گفت: در گذشته هم گفته ام که ما باید در زمینه سخت کردن تحریم ها اما به روش مناسب خود بحث و گفت وگو کنیم و البته این گفت و گو ها باید در پشت درهای بسته باشد. ما با 6 بسته تحریمی علیه روسیه موافقت نموده ایم و اکنون می توانیم یک گریزی در باره این تحریم ها داشته باشیم و در زمینه ممنوعیت واردات انرژی از روسیه پاسخ این کشور نه است.

بر اساس این گزارش وابستگی اتریش به گاز و انرژی روسیه بسیار بالاست به طوری که حدود 80 درصد تنها به گاز روسیه وابسته است و همین مسئله باعث شده که این کشور با محدودیت های وارداتی اروپا برای گاز روسیه مخالفت کند.

فدراسیون صنعت اتریش پیش از این هشدار داده بود که معلق کردن واردات گاز از روسیه می تواند باعث تهدید 300 هزار شغل در این کشور و نیز در معرض خطر قرار گرفته رفاه این کشور باشد.

رئیس جمهور این کشور اعلام نموده بود که تقریبا تمام صنعت این کشور به انرژی آبی(گاز) وابسته است.

وی در ماه می میلادی بیان نموده بود که بیشتر در این باره که اتحادیه اروپا در واردات گاز از روسیه ممنوعیت ایجاد کند احساس خطر می نماید.

بر اساس این گزارش در ماه مارس میلادی، اروپا طرحی را برای کاهش وابستگی به گاز روسیه به دوسوم قبل تا خاتمه سال اتخاذ کرد و این جزوی از طرحی است که اروپا می خواهد تا خاتمه سال 2023 کاملا از وابستگی به گاز روسیه نجات پیدا کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5139

به "مخالفت این کشور اروپایی با تحریم های گازی علیه روسیه (تور اروپا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت این کشور اروپایی با تحریم های گازی علیه روسیه (تور اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید