مدیر عامل بارسلونا بالاخره کناره گیری کرد

به گزارش مجله نماشو، جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا بالاخره از مواضع خود پایین آمد و تصمیم گرفت که به همراه کل هیات مدیره خود استعفا بدهد.

مدیر عامل بارسلونا بالاخره کناره گیری کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوتبالی، بعد از ان که مقامات سیاسی کاتالونیا از برگزاری انتخابات برای استیضاح هیات مدیره بارسلونا حمایت کردند و اعلام کردند که هیچ مانع حقوقی یا بهداشتی برای انتخابات وجود ندارد، در نهایت بارتومئو تصمیم گرفت که استعفا بدهد.

بارتومئو در کوشش بود که به خاطر کرونا برگزاری انتخابات برای استیضاح را لغو کند اما در نهایت آنها تصمیم گرفتند که بدون انتخابات و به شکل مسالمت آمیز کنار بروند و به زودی انتخابات ریاست جدید بارسلونا برگزار خواهد شد. در ابتدا قرار بود که انتخابات در اسفندماه برگزار گردد اما حالا رقابت های انتخاباتی هر چه زودتر شروع خواهد شد.

به نظر می رسد که مسی، پیکه و سایر بازیکنان بارسلونا که در ماه های اخیر به شدت از بارتومئو انتقاد نموده بودند حالا می توانند خرسند باشند چرا که بالاخره به خواسته خود رسیدند و مدیر تیم کاتالان را کنار زدند. باید دید که چه کسی رئیس بارسلونا می گردد. ویکتور فونت جدی ترین مدعی است که حتی ژاوی هرناندز را به عنوان گزینه خودش برای مدیریت ورزشی انتخاب نموده در حالی که گزینه های دیگری نظیر فریچا نیز قطعا در انتخابات شرکت خواهند کرد و رقابت داغی در پیش خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1367

به "مدیر عامل بارسلونا بالاخره کناره گیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل بارسلونا بالاخره کناره گیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید