نکوداشت استاد فرهیخته هاشمی گلپایگانی امروز برگزار می شود

به گزارش مجله نماشو، دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر مراسم نکوداشت استاد فرهیخته محمد رضا هاشمی گلپایگانی را امروز برگزار می کند.

نکوداشت استاد فرهیخته هاشمی گلپایگانی امروز برگزار می شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه امیرکبیر ، دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نظر دارد به رسم قدردانی از سال ها تلاش و خدمت صادقانه استاد فرهیخته سید محمد رضا هاشمی گلپایگانی در عرصه های علمی و پژوهشی، مدیریت کلان کشوری ، مراسم نکوداشتی را امروز سه شنبه 10 دی ماه در تالار مولانای دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می کند.

براساس این گزارش ، از سوابق این استاد فرهیخته می توان به بیش از نیم قرن فعالیت های علمی و پژوهشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، چهره ماندگار کشوری، وزیر فرهنگ و آموزش عالی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، عضویت شورای عالی برنامه ریزی ستاد انقلاب فرهنگی، ریاست شورای علمی و عضویت در هیأت امنای مرکز عالی پژوهش های تجهیزات پزشکی و مهندسی توانبخشی جانبازان اشاره کرد که از جمله فعالیت ها و تجارب حرفه ای هاشمی گلپایگانی است.

گفتنی است، این مراسم با حضور جمع زیادی از نخبگان، فرهیختگان، اساتید برجسته دانشگاه، مدیران عالی کشوری و دانشجویان و دانش آموختگان مهندسی پزشکی برگزار خواهد شد. برنامه این مراسم شامل بخش های متنوعی خواهد بود که در آینده به استحضار علاقمندان خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 809

به "نکوداشت استاد فرهیخته هاشمی گلپایگانی امروز برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکوداشت استاد فرهیخته هاشمی گلپایگانی امروز برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید