هشدار روسیه درباره تبدیل شدن قره باغ به پایگاه افراط گرایان

به گزارش مجله نماشو، پس از آنکه رئیس اطلاعات خارجی روسیه گفت، قره باغ احتمالا به یک سکوی پرتاب برای شبه نظامیان برای ورود به روسیه بدل می گردد، کرملین یک درخواست جدید را برای سرانجام خصومت در داخل و اطراف این منطقه مورد مناقشه صادر کرد.

هشدار روسیه درباره تبدیل شدن قره باغ به پایگاه افراط گرایان

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، مسکو پس از مرگبارترین درگیری ها در 25 سال گذشته بین نیروهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان که وارد دهمین روز خود شد، هشدار داد. خبرگزاری فرانسه بعدا گزارش داد ارمنستان تنها زمانی پیشنهاد سازش می دهد که جمهوری آذربایجان هم آماده چنین کاری باشد.

خبرگزاری فرانسه به جزئیات این پیشنهاد که از سوی نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان مطرح شده، اشاره ای نکرده است. باکو گفته که تنها زمانی نبرد را متوقف می نماید که ارمنستان برای خروج از قره باغ یک زمان تعیین اعلام کند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین خواهان توقف درگیری ها شده و سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه نگرانی خود را درباره افزایش غیرمنتظره درگیری ها ابراز داشت.

سرگئی ناریشکین، رئیس اطلاعات خارجی روسیه گفت: این درگیری ها افرادی را به عنوان مزدور و تروریست از خاورمیانه به خود جذب می نماید. ما درباره صدها یا حتی هزاران رادیکالی حرف می زنیم که به امید کسب پول به این جنگ جدید وارد می شوند.

وی همچنین هشدار داد که منطقه قفقاز جنوبی می تواند به یک سکوی پرتاب جدید برای سازمان های تروریستی بین المللی بدل گردد که شبه نظامیانش وارد کشورهایی چون روسیه می شوند.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که وزیر خارجه ترکیه که متحد جمهوری آذربایجان است، به مسکو تاکید نمود تا در فرایند برقراری صلح منطقه فعال تر باشد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1274

به "هشدار روسیه درباره تبدیل شدن قره باغ به پایگاه افراط گرایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار روسیه درباره تبدیل شدن قره باغ به پایگاه افراط گرایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید