وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد سفر می نماید

به گزارش مجله نماشو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از سفر وزیر نیرو به این استان در روز پنجشنبه این هفته اطلاع داد.

وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد سفر می نماید

با قیمت تور عمان 99 از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، سیدعلی لدنی نژاد امشب در جمع خبرنگاران گفت: وزیر نیرو پنج شنبه هفته این هفته به منظور افتتاح و کلنگ زنی 6 پروژه در حوزه آبرسانی و فاضلاب به همراه هیئتی از وزارت نیرو به استان سفر می نماید.

وی با بیان اینکه از این تعداد طرح، پنج طرح کلنگ زنی و یک طرح افتتاح می گردد، اضافه نمود: افتتاح فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب دوگنبدان و کلنگ زنی تصفیه خانه اضطراری آب شهر یاسوج از مهم ترین برنامه های چیت چیان در سفر به استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد طرح های آبرسانی به شهر مادوان از تنگه کبوتری و اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهرهای سی سخت و چرام از دیگر پروژه هایی دانست که در این سفر کلنگ زنی می گردد.

لدنی نژاد با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده و 250 روستای جهت این شهرها را از دیگر طرح های کلنگ زنی در سفر وزیر نیرو به استان بیان نمود و گفت: مجموع اعتبار هزینه شده و مورد احتیاج برای تکمیل و بهره برداری این طرح ها دو هزار و 230 میلیارد ریال است.

وی بیان نمود: با تکمیل و بهره بردای از این طرح ها، زیرساخت های آب شرب و فاضلاب شهرهای استان رشد قابل توجهی نموده و هم استانی های ما از مزایای آنها بهره مند می شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 881

به "وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید