پیغام مدیر اداره کتاب به مناسبت شروع هفته کتاب و کتابخوانی

به گزارش مجله نماشو، مدیر اداره کتاب گفت: به مدد همت دولت در توسعه واکسیناسیون عمومی، آرام آرام شرایط برای رونق یافتن اقتصاد فرهنگ و از سرگیری فعالیت های مالی و ترویجی در حوزه کتابخوانی فراهم می گردد.

پیغام مدیر اداره کتاب به مناسبت شروع هفته کتاب و کتابخوانی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران محمد اللهیاری، مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی با صدور پیغامی به استقبال بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران رفت.

در متن این پیغام آمده است:

بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در آغازین روز های آغاز به کار دولت سیزدهم، می تواند نقطه مناسبی، برای آغاز فصلی نو در فعالیت های حوزه کتاب و کتابخوانی باشد.

امروز بیش از هر زمان دیگر به تعامل دولت و مردم برای حل و فصل مسائل و حرکت به سمت افق های نو نیازمندیم. با پشت سر گذاردن شرایط کرونا، به مدد همت دولت در توسعه واکسیناسیون عمومی، آرام آرام شرایط برای رونق یافتن اقتصاد فرهنگ و از سرگیری فعالیت های مالی و ترویجی در حوزه کتابخوانی فراهم می گردد.

هفته کتاب فرصت ارزنده ای است تا اصحاب نشر و کتابت، ناشران، نویسندگان، مترجمان، تصویرگران و تشکل های صنفی نشر، دست در دست سیاست گذاران و مدیران اجرایی حوزه نشر و فرهنگ مکتوب نهند و با تعامل نزدیک با یکدیگر، جهت حرکت صنعت نشر را برای یک سال آینده ترسیم کرده و با ترمیم نواقص گذشته، افق های پیش رو را به تصویر کشند.

بی شک به یاری یکدیگر خواهیم توانست به اقتصاد نشر و ترویج کتابخوانی در جامعه یاری نماییم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1956

به "پیغام مدیر اداره کتاب به مناسبت شروع هفته کتاب و کتابخوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام مدیر اداره کتاب به مناسبت شروع هفته کتاب و کتابخوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید