پیرزن سمنانی متولد دوران قاجار کرونا را به زانو درآورد

به گزارش مجله نماشو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بهبودی کامل و ترخیص پیرزن کهنسال و 103 ساله سمنانی پس از شکست کووید 19 اطلاع داد.

پیرزن سمنانی متولد دوران قاجار کرونا را به زانو درآورد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر نوید دانایی اظهار کرد: این بیمار 103 ساله متولد 1295 و مسن ترین بیمار کرونایی بهبودیافته در بیمارستان کوثر سمنان بوده که پس از بهبودی مرخص شده است.

وی با بیان اینکه این شهفرایند کهنسال با کوشش همکاران ما سلامتی خود را بازیافته ادامه داد: شرایط عمومی این بیمار بهبودیافته کرونایی کاملا خوب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به افزایش فرایند بهبودی بیماران کووید19 در این استان اعلام کرد: خوشبختانه در حال حاضر 65 درصد بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی این دانشگاه پس از بهبودی و بازیافتن سلامت خود مرخص شده اند.

این فوق تخصص اطفال با بیان اینکه در همین ایام اولین نوزاد از مادر مشکوک به کرونا در بیمارستان کوثر به جهان آمد توضیح داد: حال مادر و کودک خوب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: از 517 مورد بیمار مبتلا به کرونا در استان سمنان 271 مورد در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه است.

وی خواهان همراهی بیشتر مردم با کادر درمانی و مسئولان بخش سلامت شد و گفت: شهفرایندان هم استانی می توانند با در خانه ماندن و رعایت اصول بهداشت اولیه، در کاهش درگیری کادر درمان در این شرایط بحرانی سهیم باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3877

به "پیرزن سمنانی متولد دوران قاجار کرونا را به زانو درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرزن سمنانی متولد دوران قاجار کرونا را به زانو درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید