چندهزار آلمانی به جای واکسن، آب نمک دریافت کردند!

به گزارش مجله نماشو، تحقیقات پلیس آلمان نشان داده که یک پرستار صلیب سرخ آلمان به جای واکسن کرونا نزدیک به 9 هزار آلمانی را با آب نمک واکسینه نموده است.

چندهزار آلمانی به جای واکسن، آب نمک دریافت کردند!

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، پلیس آلمان در حال آنالیز پرونده ای است که در آن پرستار صلیب سرخ به جای واکسن کرونا، به هزاران شهروند آلمانی آب نمک تزریق نموده است.

اواخر آوریل تعیین شد که یکی از کارکنان یک مرکز واکسیناسیون در استان نیدرزاکسن آلمان و شهر فریزلند 6 شیشه واکسن را با آب نمک پر نموده و این واکسن ها به شهروندان تزریق شده است.

به تازگی آنالیز رسانه ها نشان داده، این پرونده گسترده تر از آنچه که منتشر شده، است و حدود 9 هزار نفر از افراد به جای واکسن، آب نمک دریافت نموده اند. این پرستار مظنون است که در اوایل بهار محلول آب نمک را به جای دزهای واقعی در مرکز واکسیناسیون در فریزلند، منطقه ای روستایی، به مردم تزریق نموده است.

گرچه محلول نمک بی ضرر است، اما بیشتر افرادی که در ماه مارس و آوریل در آلمان واکسینه شده اند، افراد مسن هستند و در معرض خطر ابتلا به کووید قرار دارند.

به گفته بازرسان پلیس، انگیزه این پرستار که نامش فاش نشده تعیین نیست، اما وی در پست های رسانه های اجتماعی نظرات مشکوک خود را در خصوص واکسن ها ابراز نموده است.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2345

به "چندهزار آلمانی به جای واکسن، آب نمک دریافت کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چندهزار آلمانی به جای واکسن، آب نمک دریافت کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید