کهگیلویه و بویراحمد خانه جوان ندارد

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وجود نداشتن خانه جوانان در استان از جمله مشکلاتی است که پیش روی حوزه ورزش و جوانان است و امیدواریم با تامین زمین و همکاری راه و شهرسازی نسبت به ساخت و ایجاد خانه جوان در استان اقدام گردد.

کهگیلویه و بویراحمد خانه جوان ندارد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، سید محمدتقی علوی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه 100پروژه زیرساختی در حوزه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، اضافه نمود: از این تعداد پروژه 26 پروژه استانی، 23پروژه ملی و 51 پروژه نیز از محل اعتبارات نفت است.

وی اعلام کرد: در سال 95 و 96 مبلغ 23 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات نفت به حوزه ورزش استان در شهرستان های هدف اختصاص یافت. پیگیری برای انعقاد توافق نامه و جذب 30 میلیارد تومان برای شهرستان های بویراحمد و دنا از همین محل نیز در دست اقدام است. اقدامات خوبی در راستای ایجاد ظرفیت های مناسب در حوزه ورزش داشته ایم. کوشش ما این است که نهایت خدمت در حوزه ورزش و جوانان را داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گام هایی در راستای سیاست های کلان کشوری در اداره کل ورزش و جوانان استان برداشته می گردد، بیان کرد: برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای توسعه ورزش و حوزه های آن در استان عملیاتی خواهد شد.

علوی با اشاره به اینکه فعالیت های آموزشی و پژوهشی در حوزه ورزش و جوانان مورد توجه است، تاکید نمود: میزبانی برنامه پژوهشی نیز به همین دلیل در استان محقق شده است و همچنین نیازمندی و نیازسنجی در هیات های ورزشی را خواهیم داشت.

وی بر کوشش برای ارتقاء سطح توانایی علمی مربیان تاکید نمود و گفت: به همین دلیل کلاس آمادگی و توجیهی برای مربیان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 46 هیات ورزشی در استان وجود دارد، گفت: تهیه برنامه با هدف گذاری خاص توسط هیات های ورزشی لازم است و انتظار می رود هیات های ورزشی با تحقق این امر به توسعه ورزش و پیشبرد اهداف استان یاری نمایند.هدف گذاری برای حضور ورزشکاران استان در مسابقات 2018 جاکارتای اندونزی صورت گرفته است .

علوی اعلام کرد: این هدف گذاری از جمله برنامه های میان مدت ما برای حضور ورزشکاران استان در این مسابقات و کسب صندلی و سکو است. به همین دلیل 30ورزشکار که شانس حضور و کسب سکو را دارند شناسایی شده اند.

وی با اشاره به بعضی از هدفگذاری های بلندمدت در حوزه ورزش و جوانان استان بیان کرد: برنامه ریزی هایی برای موفقیت در مسابقات المپیک 2020 صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر افزایش زیرساخت های ورزشی استان توضیح داد: با همکاری بنیاد مسکن، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان، ساخت 200 چمن مصنوعی در روستاهای بالای 50 خانوار استان عملیاتی می گردد.

علوی با اشاره به شرایط استادیوم 15 هزار نفری یاسوج اضافه نمود: اقدامات مناسبی برای ساماندهی و برطرف مسائل این استادیوم در دست اقدام است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 811

به "کهگیلویه و بویراحمد خانه جوان ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کهگیلویه و بویراحمد خانه جوان ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید