4 روش برای مبارزه با حشرات خانگی

به گزارش مجله نماشو، همه ما دوست داریم خانه ای بدون کوچک ترین حشره داشته باشیم و از طرفی هم نمی خواهیم از سم ها و مواد شیمیایی استفاده کنیم. برای این که هیچ آسیبی به سلامت جسم مان وارد نشود باید تا جایی که می توانیم از مواد طبیعی استفاده کنیم. در ادامه خبرنگاران ساده ترین و بی ضررترین روش ها برای مبارزه با حشرات خانگی را آورده است.

4 روش برای مبارزه با حشرات خانگی

سوسک

سوسک ها علاوه بر این که ظاهر چندش آوری دارند با خود بیماری هم می آورند. محصولات زیادی برای از بین بردن حشرات وجود دارد اما این محصولات سمی و خطرناک هستند پس بهتر است از مواد طبیعی بهره ببرید. یک عدد پیاز را خرد کنید و یک قاشق غذاخوری جوش شیرین به آن اضافه کنید. این ترکیب را در گوشه های خانه قرار دهید. اگر هر روز این کار را انجام دهید خیلی زود متوجه می شوید که هیچ سوسکی در خانه وجود ندارد.

آفت باغچه

شته، عنکبوت و دیگر آفت ها به باغچه آسیب زیادی می رسانند و تمام زحمات شما را یکباره از بین می برند. نصف پیمانه فلفل تند و نصف پیمانه سیر یا پیاز را داخل مخلوط کن بریزید و آسیاب کنید. سپس آن را داخل 500 میلی لیتر آب بریزید و 24 ساعت در یک مکان گرم قرار دهید. سپس آن را آبکشی کنید و روی گیاهان باغچه اسپری کنید.

عنکبوت

این روش عنکبوت ها را نمی کشد بلکه آن ها را از شما دور نگه می دارد چون عنکبوت ها بوی تند را دوست ندارند. 5 الی 10 قطره روغن نعناع تند را با 200 میلی لیتر آب و ¼ قاشق چای خوری مایع صابون ترکیب کنید و 1 بار در هفته اسپری کنید تا زمانی که عنکبوت ها کاملا از آن منطقه دور شوند.

مورچه

مورچه ها موجودات بسیار آزاردهنده ای هستند و از هر جا دفع می شوند از جای دیگر سر در می آورند. مورچه ها از بوی دارچین متنفر هستند. در قسمت هایی که مورچه زیاد جمع می گردد مقداری پودر دارچین بریزید.

منبع: بدونیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4271

به "4 روش برای مبارزه با حشرات خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 روش برای مبارزه با حشرات خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید