43 مدل بهترین هدیه و کادو روز مادر که مادرها عاشق آن می شوند

به گزارش مجله نماشو، انتخاب کادو برای مناسبت های مختلف، متفاوت است، انتخاب کادو روز مادر از این حیث مستثنی نبوده و نباید نسبت به آن بی اهمیت بود، ابتدا باید علایق او را بشناسید، سپس نیازسنجی کرده و در سرانجام سلیقه او را برای خرید کادو اعمال نمایید. با ما همراه باشید تا در این مقاله نکات مربوط به خرید کادو روز مادر را مورد بررسی قرار دهیم.

43 مدل بهترین هدیه و کادو روز مادر که مادرها عاشق آن می شوند

یکی از مهم ترین مناسبت ها برای هر فردی، روز مادر می باشد، به دلیل اهمیت این روز، لازم است دقت کافی در تهیه کادو روز مادر اعمال نماییم. انتخاب کادو روز مادر باید به گونه ای باشد که سبب جبران زحمات و قدردانی از او شود، هر چند که هیچ کادوی درخوری برای آن وجود ندارد. اگر از خرید کادوهای تکراری خسته شده اید و قصد دارید کادو روز مادر را به صورت متفاوت تهیه کنید، با ما همراه باشید.

ابتدا یک برگه سفید و اتوماتیک را آماده کنید و ایده هایی که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید، در هنگام یادداشت ایده ها، بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

نیاز او را تعیین کنید، ممکن است مادرتان نیاز به تعویض عینک و یا سمعک داشته باشد، یا بخواهد برای راه رفتن از عصا کمک بگیرد، بنابراین در اولین گام باید نیازهای او را به درستی شناسایی کنید.

علایق او را در اولویت قرار دهید، بیشتر افراد علایق خود را در هنگام کادو خریدن در نظر می گیرند که کاملا اشتباه است، بهتر است سلیقه و علایق وی را به درستی بشناسید و طبق آن تصمیم بگیرید.

از انتخاب مواردی که به آن علاقه ای ندارد اجتناب کنید، اگر مادرتان اهل مطالعه نیست، خرید کتاب انتخاب مناسبی برای کادو روز مادر محسوب نمی شود.

هدیه دریافت مادر از فرزندان و همسر با هر انتخابی با ارزش است، خواه گرانقیمت باشد و یا ارزان قیمت، در واقع قیمت یک وسیله، ارزش آن را برای کادو تعیین نمی کند، بنابراین بهتر است از دادن وجه نقد و یا کارت اعتباری خودداری کرده و با صرف زمان، کادویی مناسب را تهیه کنید.

اگر هنر خاصی دارید، هنر دستی شما کادوی مناسبی برای مادرتان محسوب می شود، از انتخاب آن به عنوان کادو روز مادر نگران نباشید.

پس از بررسی این نکات، ایده هایی که به ذهنتان می رسد را یادداشت نمایید و مواردی که کاربردی نیستند خط بزنید، اگر هنوز ایده ای ندارید، ما را همراهی کنید.

کادو روز مادر و انتخابی خاص و به یاد ماندنی

نکات مربوط به انتخاب کادو روز مادر

انتخاب وسایل و اشیای قدیمی که تداعی کننده خاطرات خوب است، بسیار مناسب است و از دریافت آن بسیار خشنود می شوند. انتخاب ساعت رومیزی قدیمی، گلدان، سینی، فنجان و… و هر آن چیزی که خاطرات کودکی را برایتان تداعی می کند، انتخاب مناسبی برای کادو روز مادر محسوب می شود.

کادو را متناسب با سن مادرتان انتخاب نمایید، قطعا یک مادر 30 ساله، علایق و خواسته های متفاوتی با یک خانم 60 ساله دارد.

اگر مادرتان پر مشغله است، هدیه دادن بلیط مسافرتی برای دور شدن از استرس، انتخاب بسیار خوبی است.

اگر مادرتان عاشق طبیعت هستند، خریدن گلدان گل، درست کردن باغچه ای کوچک و ایده هایی از این قبیل او را بسیار خشنود می کند.

اگر مادرتان اهل هنر است و یا از داشتن وسایل تجملاتی لذت می برد، سعی کنید وسایل دکوری و هنری به عنوان کادو روز مادر برایشان تهیه نمایید.

اگر مادرتان اهل ورزش است، انتخاب لباس و تجهیزات ورزشی برایشان سودمند است، تردمیل برای افزایش تحرک در منزل و یا ست ورزشی برایشان کاربرد دارد.

اگر مادرتان مذهبی است، پیشنهاد همراهی کردن در یک سفر زیارتی و مهیا کردن شرایط سفر، سورپرایز بسیار خوبی به عنوان کادو روز مادر است.

انتخاب گوشی هوشمند نیز از جمله مواردی است که کاربرد زیادی دارد، اگر گوشی مادرتان فرسوده شده و نیاز به تعمیر دارد، بهتر است مدل جدیدتری را برایشان خریداری نمایید که امکان تماس تصویری داشته باشد و در صورت نیاز بتوانند فرزندان خود را ببینند.

لوازم آشپزخانه را بررسی کنید، ممکن است وسیله ای مستهلک و فرسوده باشد، خرید مدل جدیدتر با کارایی و سرعت بالاتر آن ها خشنود می کند.

برای کادو روز مادر می توانید یک شب را دور هم بگذرانید و صرف شام را در فضایی بیرون از منزل و به شکل متفاوت تجربه کنید.

انتخاب وسایل مراقبتی و بهداشتی نیز از جمله وسایل کاربردی برای مادران محسوب می شود، با افزایش سن، نیاز به مراقبت های پوستی و بدن نیز افزایش می یابد به همین دلیل وسایلی از قبیل انواع ماسک ها، کرم های آبرسان، ماساژور و… انتخاب مناسبی برای کادو روز مادر به حساب می آید.

اگر مادرتان دارای حساسیت تنفسی است، خریدن یک دستگاه تصفیه هوا انتخاب بسیار مناسبی بوده و احساس خوبی برایشان به همراه دارد.

و در آخر خریدن گل و شیرینی را در کنار کادو روز مادر از یاد نبرید.

(سایت اتاق هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای زیر ندارد و صرفا جهت راحتی در انتخاب بازدیدکنندگان این پست را تهیه کرده است)

  • نحوه نمایش کالاها

ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal

برند ایتالیایی ورساچه (Versace) در سال 2006 با الهام از عطر Crystal Noir یکی از بهترین عطرهای زنانه اش را معرفی کرد. این ادو تویلت برایت کریستال (Bright Crystal) نام دارد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) انجام شده است. روزهای بهاری و تابستانی، بهترین زمان استفاده از این عطر میوه ای هستند. روی بطری برایت کریستال نشان ورساچه و در پایین آن نام این عطر با رنگ سیاه چاپ شده

1,290,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه مانیلا باند مدل Tight حجم 50 میلی لیتر

مشخصات رایحه

  • مناسب برای

    بانوان

  • نوع رایحه

    خوراکی , طبیعت , شیرین , گرم

  • ساختار رایحه

    مرکبات , گل , میوه , گیاهان معطر

  • نت میانی

    نت های گلی و میوه ای

53,200 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

935,000 تومان

برند ایتالیایی ولنتینو (Valentino) در سال 2017 عطر Donna Acqua را به بازار معرفی کرد. Acqua در مدت زمان کوتاهی پیروز شد جای خود را در بین عطرهای پرفروش و پیروز باز کند. این عطر رایحه ای گُلی دارد. با توجه به بوی گرم Donna Acqua استفاده از آن را در فصول بهار، پاییز و زمستان پیشنهاد می کنیم. Donna Acqua از شاهکارهای عطرساز مشهور و کاربلد یعنی Sonia Constant به حساب می آید

935,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Crystal Noir حجم 90 میلی لیتر

عطر چوبی، گرم و تند کریستال نوآر (Christal Noir) برای شب های پاییزی و زمستانی پیشنهاد می شود. این عطر در سال 2004 به بازار معرفی شده است. لازم است بدانید که طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور آنتونی لی (Antoine Lie) انجام شده است. کریستال نوآر یکی از بهترین و محبوب ترین عطرهای ورساچه به حساب می آید. این عطر با وجود این که در سال 2004 طراحی و معرفی شده

1,342,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه دیور مدل Dolce Vita حجم 100 میلی لیتر

عطرهای تند و چوبی، برای شروع کردن روز بسیار مناسب هستند. یکی از این عطرها دولچه ویتا (Dolce Vita) نام دارد. دولچه ویتا توسط برند فرانسوی کریستین دیور (Christian Dior) ساخته شده است. طراحی و فرمولاسیون این ادو تویلت 75 میلی لیتری توسط عطرسازهای مشهوری مانند پیر بوردن (Pierre Bourdon) و موریس راجر (Maurice Roger) انجام شد. اگر به شیشه دولچه ویتا نگاه کنید

3,570,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه هرمس Eau Des Merveilles حجم 100ml

بوی هر چیزی، می تواند یکی از مهمترین بخش های نمود آن باشد. شاید بتوان یک منظره زشت، یک ماشین بد صدا یا غذایی بدمزه را تحمل کرد، ولی محال است بتوانیم بوی نامطبوعی را بیش از چند دقیقه تحمل کنیم. حجم بزرگی از دانسته های ما از طریق قوه بینایی به مغزمان وارد می شود؛ اما در مقابل بخش عمده ای از احساسات ما توسط حس بویایی تحت تاثیر قرار می گیرد. به همین خاطر هم یکی از روش هایی که می توانید حس خوبی به اطرافیان تان منتقل کنید، بوی خوش دادن است؛ طبیعتا هم برای داشتن بویی خوش، می توان از عطر ها استفاده کرد.

2,063,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه کارولینا هررا مدل CH Africa حجم 100 میلی لیتر

برند معروف کارولینا هررا (Carolina Herrera) در سال 2015 یکی از عطرهای خود را که نسخه محدودی از CH است را با نام سی اچ (CH Africa) معرفی کرد. این ادو تویلت زنانه با بوی شیرین، تند و گرمش برای روزهای معتدل سال بسیار مناسب است. طراحی شیشه این عطر آمریکایی، حال و هوای حضور در جنگل های بکر آفریقا را تداعی می کند. روی شیشه شفاف سی اچ آفریقا یک روکش چرمی که با نقوش حیوانی و طبیعی تزیین شده، به خوبی دیده می شود. در بطری به رنگ طلایی است

1,538,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ست ادو تویلت زنانه ایسی میاک مدل Florale حجم 50 میلی لیتر

مشخصات رایحه

  • مناسب برای

    بانوان

  • نوع رایحه

    شیرین , گرم , گل

  • ساختار رایحه

    میوه , گیاهان معطر , گل

  • نت شروعی

    مشک

  • نت میانی

    گل سوسن

  • نت پایانی

    گل رز، پرتقال ماندارین

339,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

تستر ادو تویلت زنانه بنتون مدل Colors de Benetton Blue حجم 80 میلی لیتر

مشخصات رایحه

  • مناسب برای

    بانوان

  • نوع رایحه

    خنک , شرقی

  • ساختار رایحه

    چوب , مرکبات , گیاهان معطر

  • نت شروعی

    نارنج، لیمو، یوزو

  • نت میانی

    ماته، گل فریزیا، بهارنارنج

  • نت پایانی

    دانه تونکا، مشک، سدر

350,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه آنتونیو باندراس Her Secret Temptation حجم 80ml

مشخصات رایحه

  • نوع رایحه

    شیرین , گرم

  • ساختار رایحه

    گل , گیاهان معطر , ادویه

  • نت شروعی

    فلفل صورتی

  • نت میانی

    زنبق، یاسمین و رز

  • نت پایانی

    قند، کهربا، مشک و پاتچولی

604,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه ایسی میاک مدل L`Eau d`Issey Summer 2015 حجم 100 میلی لیتر

برند ژاپنی ایسی میاک (Issey Miyake) یک عطر زنانه و شیرین را در سال 2015 معرفی کرد. این ادو تویلت LEau DIssey Summer 2015 نام دارد. این عطر با بوی تند و خنکش برای روزهای گرم بهاری و تابستانی پیشنهاد می شود. با توجه به حجم 100 میلی لیتری این عطر، تا مدت زیادی از خرید عطر جدید بی نیاز خواهید بود. بطری این عطر بسیار شیک و محکم طراحی شده است. روی بطری، نام LEau DIssey Summer 2015 را مشاهده می کنید.

427,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه خسوس دل پوزو مدل Halloween Magic حجم 100 میلی لیتر

عطر زنانه جسوس دل پوزو هالووین مجیک JESUS DEL POZO Halloween Magic 100ml EDT دارای رایحه معتدل می باشد و دارای رایحه اولیه تمشک , نارنگی ماندارین , بستنی و رایحه میانی فریزیا , گل صدتومانی , یاس و در آخر رایحه پایانی وانیل , دانه تونکا , نعناع هندی است.

576,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه شکیرا مدل Elixir حجم 80 میلی لیتر

عطرهای شکیرا (Shakira) حال و هوای موزیکال و هیجان انگیزی دارند. یکی از این عطرها در سال 2012 ساخته شده است. این ادو تویلت الیکسیر (Elixir) نام دارد. Elixir بوی شرقی، تند و گرمی دارد و برای استفاده در فصول پاییز و زمستان یکی از بهترین عطرها به حساب می آید. طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز مشهور و کاربلد یعنی سونیا کانستنت (Sonia Consrant) انجام داده است

395,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

تستر ادو تویلت زنانه بنتون مدل Colors de Benetton Pink حجم 80 میلی لیتر

مشخصات رایحه

  • مناسب برای

    بانوان

  • نوع رایحه

    شیرین , خنک , خوراکی

  • ساختار رایحه

    وانیل , چوب , مرکبات , گیاهان معطر

  • نت شروعی

    نارنج، نارنگی، پشن فروت

  • نت میانی

    بهارنارنج، گل یاسمین و رز

  • نت پایانی

    وانیل، مشک، کهربا، نت های چوبی، گیاه پاتچولی

  • سایر توضیحات

    دارای جعبه سفید و فاقد پوشش سلفونی

336,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ست ادو تویلت زنانه بولگاری مدل Omnia Crystalline حجم 65 میلی لیتر

  • مناسب برای

    بانوان

  • نوع رایحه

    شیرین , خنک , طبیعت

  • ساختار رایحه

    میوه , چوب , گیاهان معطر , گل

  • نت شروعی

    بامبو و گلابی

  • نت میانی

    گل نیلوفر، گل ابریشم و چای

  • نت پایانی

    چوب گایاک، خزه اوک موس و مشک

  • سایر توضیحات

    - پک ادو تویلت زنانه شامل:

1,390,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه دیور مدل Hypnotic Poison حجم 100 میلی لیتر

روی بطری Hypnitic Poison نام این عطر و نشان تجاری دیور را مشاهده می کنید. بطری به رنگ قرمز بوده و به خوبی در دست بانوان جا می شود. Hypnitic Poison حجمی برابر با 100 میلی لیتر دارد و تا مدت زیادی جوابگوی استفاده های روزمره بانوان خواهد بود. درپوش بطری با رنگ تیره اش به خوبی روی شیشه سوار شده است. به محض اینکه Hypnitic Poison را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید

1,480,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

تستر ادو تویلت زنانه داویدف مدل Cool Water Pacific Summer Edition حجم 100 میلی لیتر

مشخصات رایحه

  • مناسب برای

    بانوان

  • نوع رایحه

    تلخ , خنک

  • ساختار رایحه

    میوه , اقیانوس , گل

  • نت شروعی

    آناناس ، نعناع، خربزه

  • نت میانی

    گل لاله دره ای

  • نت پایانی

    گل بنفشه

439,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه رودیر مدل New NB white حجم 100 میلی لیتر

مشخصات رایحه

  • مناسب برای

    بانوان

  • نوع رایحه

    خنک , طبیعت

  • ساختار رایحه

    میوه

  • نت شروعی

    گریپ فروت ، نعنا

  • نت میانی

    میوه , ادویه , چوب , مرکبات

  • نت پایانی

    گل رز

99,900 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه آلن دلون مدل Rendez Vous a St.Tropez حجم 100 میلی لیتر

اگر در پی یافتن و انتخاب عطری هستید که علاوه بر بوی خوب و ماندگار، قیمت بالایی هم نداشته باشد، یکی از عطرهای آلن دلون (Alain Delon) را به شما معرفی می کنیم. این ادو تویلت برای بانوان ساخته شده و با نام Rendez Vous a St.Tropez معرفی شده است. عطر موردبحث حجمی 100 میلی لیتری دارد. این اندازه عطر برای مدتی طولانی شما را از خرید عطر جدید بی نیاز می کند

239,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه گس گس Seductive حجم 75ml

شاید برای تان اتفاق افتاده باشد که در یک مهمانی، تاکسی یا محل کار، بویی خوش را استشمام کرده باشید. آیا شما هم از آن دست افرادی هستید که وقتی رایحه عطر کسی را می شنوید، از او بیش تر خوشتان می آید؟ آیا دوست دارید شما هم جای فرد خوشبویی باشید که همه دوست دارند هم صحبت اش شوند؟ آیا می خواهید دیگران بیش تر دوست تان داشته باشند؟ زمان آن رسیده که عطر مناسب خودتان را پیدا کنید

521,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه آلن دلون مدل Rendez Vous Sur La Seine حجم 100 میلی لیتر

آلن دلون (Alain Delon) همیشه عطرهای باکیفیتی را طراحی و تولید کرده است. یکی از بهترین و ارزان قیمت ترین این عطرها با نام Rendez Vous Sur La Seine شناخته می شود. این ادو تویلت زنانه حجمی 100 میلی لیتری دارد. این حجم از عطر برای مدتی طولانی شما را از خرید عطر جدید بی نیاز می کند. عطر فرانسوی رایحه شیرین و گرمی دارد. استفاده از این عطر در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می شود

239,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه گرلن مدل Mon Bloom of Rose حجم 100 میلی لیتر

مشخصات رایحه

  • مناسب برای

    بانوان

  • نوع رایحه

    تند , خنک , طبیعت

  • ساختار رایحه

    وانیل , چوب , مرکبات , گیاهان معطر

  • نت شروعی

    اسطوخودوس، نت های مرکباتی

  • نت میانی

    رز بلغاری، یاسمن

  • نت پایانی

    صندل، وانیل

1,550,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه سواروسکی Aura Collection Mariage حجم 50 میلی لیتر

Swarovski در سراسر جهان شهرت دارد و این شهرت به علت محصولات کریستالی زیبا و جواهرات لوکس است. در سال 1895 تاسیس شده است، سرمایه گذارانی با نامهای Armand Kosman and Franz Weis آن را تاسیس کردند تا از یک فرآیند برش کریستال استفاده کنند ؛ این فرایند را یک برش دهنده با استعداد شیشه با نام Daniel Swarovski گسترش داده است. بعد از استقرار یک مکان مناسب برای کارخانه که به برق تولید شده از آب در Wattens ، (اتریش) دسترسی داشت

754,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

تستر ادو تویلت زنانه کارولینا هررا مدل 212 NYC حجم 100 میلی لیتر

در سال 1997 برند آمریکایی کارولینا هررا (Carolina Herrera) یک عطر خاص را برای بانوان جوان طراحی کرده است. این ادو تویلت حال و هوای زندگی در نیویورک را تداعی می کند. عطر موردبحث با نام 212 شناخته می شود. 212 بوی شیرین و تقریباً خنکی دارد. استفاده از این عطر در روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می شود. 212 یکی از شاهکارهای عطرساز مشهور و کاربلد یعنی آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) است

879,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه ایکسید مدل Seasons Acqua Di Gio حجم 15 میلی لیتر

مشخصات رایحه

  • مناسب برای

    بانوان

  • نوع رایحه

    شیرین , خنک , خوراکی , طبیعت , گل

  • ساختار رایحه

    میوه , چوب , گیاهان معطر , گل

  • نت شروعی

    نارنگی، لیمو و نارنج

  • نت میانی

    هلو، تخم گشنیز، سنبل، رز و بنفشه

  • نت پایانی

    گیاه پاتچولی، مشک، عنبر و چوب سدر

39,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه ویکتور اند رالف مدل Flowerbomb Bloom حجم 100 میلی لیتر

مشخصات رایحه

  • مناسب برای

    بانوان

  • نوع رایحه

    تند , خنک

  • نت شروعی

    پرتقال و انار

  • نت میانی

    گل رز، گل فریزیا، یاسمین

  • نت پایانی

    نت های چوبی

1,328,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه بولگاری مدل Aqva Divina حجم 65 میلی لیتر

یکی از بهترین عطرهای زنانه ای که در سال 2015 ساخته شده، محصولی از برند مشهور بولگاری (Bvlgari) است. این ادو تویلت Acqua Divina نام دارد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) انجام شده است. این عطر برای روزهای تابستانی و بهاری بسیار مناسب به نظر می رسد. روی در بطری Acqua Divina نشان تجاری بولگاری حک شده و خودنمایی می کند

1,020,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

تستر ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Crystal Noir حجم 90 میلی لیتر

مشخصات رایحه

  • مناسب برای

    بانوان

  • نوع رایحه

    شیرین , تند , گرم , خوراکی , طبیعت , گل

  • ساختار رایحه

    میوه , وانیل , چوب , گیاهان معطر , گل

  • نت شروعی

    انگور سیاه انجیر گل بنفشه

  • نت میانی

    بوته یاسمین و گل یاسمین

  • نت پایانی

    چوب صندل چوب کشمیر وانیل و گل آفتاب گردان

615,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

تستر ادو تویلت زنانه پاکو رابان مدل Black XS حجم 80 میلی لیتر (دارای جعبه سفید تستر)

  • مناسب برای

    بانوان

  • نوع رایحه

    شیرین , گرم , خوراکی , طبیعت

  • ساختار رایحه

    میوه , ادویه , وانیل , چوب , گیاهان معطر

  • نت شروعی

    کرانبری , فلفل قرمز شیرین

  • نت میانی

    بنفشه , رز , کاکائو

  • نت پایانی

    چوب ماسویا , وانیل , نعناع هندی

  • سایر توضیحات

    - ماندگاری طولانی

760,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

تستر ادو تویلت زنانه بولگاری مدل Omnia Coral حجم 65 میلی لیتر

فصول بهار و تابستان بهترین زمان استفاده از عطر اومنیا کورال (Omnia Coral) هستند. این ادو تویلت زنانه توسط برند ایتالیایی بولگاری (Bvlgari) تولید می شود. Omnia Coral در سال 2012 به بازار معرفی شد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز برجسته و کاربلد آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) انجام شده است. بطری این عطر بسیار زیبا طراحی شده و جلب توجه می کند. این بطری از دو نیم دایره نقره ای ساخته شده است.

793,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه مانیلا باند مدل Spirit حجم 50 میلی لیتر

ادوتویلت زنانه Manila Bond Spirit با رایحه ای گرم و شیرین، انتخابی مناسب برای روزهای سرد زمستانی است. این ادوتویلت از کیفیت و ماندگاری قابل قبولی برخوردار است.

53,200 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه دیور مدل Miss Dior Blooming Bouquet حجم 100 میلی لیتر

درست در اوایل ژانویه سال 2014، برند فرانسوی دیور (Dior) عطر زنانه جدیدش را معرفی کرد. این ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکی (Miss Dior Blooming Bouquet) نام دارد. این عطر حال وهوای روزهای نخستین بهار را برای شما تداعی می کند. ناتالی پورتمن (Nathalie Portman) چهره اصلی کمپین تبلیغاتی این عطر ارزشمند است. این بازیگر با حضور مؤثرش در این کمپین، باعث فروش و محبوبیت بیشتر میس دیور شد

2,690,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

تستر ادو تویلت زنانه کارلوف مدل Lady حجم 88 میلی لیتر

  • مناسب برای

    بانوان

  • نوع رایحه

    شیرین , خنک , طبیعت , شرقی , گل

  • ساختار رایحه

    میوه , چوب , مرکبات , گیاهان معطر , گل

  • نت شروعی

    پرتقال، پرتقال ماندارین و گلابی

  • نت میانی

    گل یاسمین، شکوفه پرتقال آفریقایی و گل مریم

  • نت پایانی

    مشک، چوب صندل و چوب سدر ویرجینیا

572,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه دیور مدل Poison Girl حجم 100 میلی لیتر

مشخصات رایحه

  • مناسب برای

    بانوان

  • نوع رایحه

    شیرین , گرم , شرقی

  • ساختار رایحه

    وانیل , مرکبات , گیاهان معطر , گل

  • نت شروعی

    نارنج , لیمو ترش , پرتقال یخی

  • نت میانی

    شکوفه درخت پرتقال , رز سنتیفولیا , رز دمشق , بهارنارنج

  • نت پایانی

    وانیل , گل آفتاب گردان ارغوانی , کارامل , دانه تونکا , کشمیر

2,108,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

تستر ادو تویلت زنانه کلوین کلاین مدل CK One Shock For Her حجم 200 میلی لیتر

یکی از عطرهای پیروز برند آمریکایی کلوین کلاین (Calvin Klein)، عطر معروف CK One است. این عطر که در سال 1994 وارد بازار شده تا همین امروز هم جزو عطرهای پرفروش تاریخ عطر به شما می آید. در سال 2011 کلوین کلاین نسخه زنانه جدیدی از این عطر را معرفی کرد. این عطر CK One Shock For Her نام دارد که بسیار خنک و تند است و برای روزهای تابستانی و بهاری پیشنهاد می شود

1,059,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه بنتون مدل United Dreams Love Yourself حجم 80 میلی لیتر

یکی از عطرهای گلی و میوه ای بنتون (Benetton) در سال 2014 معرفی شده است. این ادو تویلت زنانه متعلق به سری سه تایی United Dreams زنانه است. عطر موردبحث لاو یورسلف (Love Yourself) نام دارد. این عطر هم مثل دو عطر دیگر این سری یک پیام برای بانوان مخاطبش دارد: عاشق خودت باش. این عطر با بوی خنک و شیرینش به شما کمک می کند تا از قوه تخیلتان به خوبی استفاده کنید

445,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه هرمس مدل Eau des Merveilles Bleue حجم 100 میلی لیتر

برند هرمس در سال 2016 یکی از ادوتویلت های خنک زنانه خود را معرفی کرد. این محصول که Eau des Merveilles Bleue نام دارد از رایحه ای خنک و تلخ برخوردار است. از این رو انتخابی ایدئال برای فصول گرم سال به شمار می رود. برند هرمس یکی از بزرگ ترین و مشهورترین شرکت های فعال در حوزه مد و فشن است. این برند در سال 1837 تأسیس شد و اولین عطر خود را در سال 1951 روانه بازار ساخت.

2,190,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه داویدف مدل Cool Water حجم 100 میلی لیتر

برند سوئیسی داویدف (Davidoff) پس از ساخت عطر مردانه و پیروز کول واتر (Cool Water) نسخه زنانه این عطر را هم در سال 1996 معرفی کرد. این ادو تویلت بویی ملایم و اقیانوسی دارد و حال وهوای دریا و آرامش آن را تداعی می کند. عطر موردبحث کول واتر نام گرفته است. کول واتر زنانه حجمی برابر با 100 میلی لیتر دارد و تا مدت زیادی، بانوان را از خرید عطر جدید بی نیاز می کند. طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز مشهور و کاربلد پیر بوردون (Pierre Bourdon) انجام داده است

435,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

تستر ادو تویلت زنانه دیور مدل JAdore حجم 100 میلی لیتر

مشخصات رایحه

  • مناسب برای

    بانوان

  • نوع رایحه

    شیرین , خنک , خوراکی , گل

  • ساختار رایحه

    میوه , وانیل , چوب , مرکبات , گیاهان معطر , گل

  • نت شروعی

    مرکبات پرتقال گل نرولی

  • نت میانی

    گل رز گل یاسمین گل مریم درخت کانا نگا

  • نت پایانی

    وانیل نت های چوبی

1,750,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل هات کوتور حجم 100 میلی لیتر

بهترین زمان استفاده از هات کوتور بعدازظهر ها می باشد. برای خانم های باسلیقه و علاقه مند به هنر یکی از بهترین انتخاب ها می تواند همین عطر باشد. طراحی شیشه با ظرافت و حساسیت خاصی انجام شده. با اولین اسپری، بوی لیموشیرین و نارنج به خوبی در فضای اطراف پخش می شود. این ترکیب طراوت و روح تازه ای به محیط و افراد پیرامون شما می بخشد

1,699,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

منبع: اتاق
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1251

به "43 مدل بهترین هدیه و کادو روز مادر که مادرها عاشق آن می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "43 مدل بهترین هدیه و کادو روز مادر که مادرها عاشق آن می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید