8 اتفاق باورنکردنی که الان در چین در حال رخ دادن است

به گزارش مجله نماشو، اتفاق های عجیبی در چین در حال رویداد است

اتفاقاتی که در حال حاصر در چین در حال روی دادن است را باور نخواهید کرد! پر جمعیت ترین کشور دنیا (در حدود 1.4 بیلیون نفر) و دومین کشور پهناور دنیا، چین بدون شک یکی از حیرت انگیزترین کشورهای دنیا برای سفر است. مکانی منحصر بفرد که سنت های قدیمی در آن با تکنولوژی های سوپر مدرن و پیشرفته ترکیب شده است. چین همچنین به عنوان یکی از عجیب و غریب ترین کشورهای دنیا هم شناخته می گردد.

8 اتفاق باورنکردنی که الان در چین در حال رخ دادن است

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

با لیستی از 8 اتفاق عجیبی که در حال حاضر در حال رخ دادن در چین است و شما از آن بی خبرید، با خبرنگاران همرا باشید:

باورنکردنی های کشور چین

1-چین در حال آماده شدن برای المپیک زمستانی سال 2022 در بیجینگ است. مشکل اینجاست که در بیجینگ معمولا برفی نمی بارد! بنابراین المپیک زمستانی در این شهر، به برف مصنوعی وابسته است.

2-چین مدارس آموزش المپیک دارد. برخی از بچه ها چینی در سنین پایین انتخاب می شوند که از همان دوران همه زمان خود را صرف شرکت در المپیک و کسب مدال طلا نمایند. این تمرینات بسیار سخت و برخی اوقات آنقدر طاقت فرسا می گردد که بچه ها نمی توانند به هیچ چیز دیگری حتی تحصیل فکر نمایند. بنابراین اگر آسیب ببینند و یا نتوانند برنده شوند، شانس های زیادی در زندگی ندارند.

3-فستیوال خوردن سگ

حدود 10 هزار سگ بیچاره در این فستیوال توسط مردم خورده می شوند. چیزی که این موضوع را از این نارحت نماینده تر می نماید، شکنجه شدن این حیوانات قبل از کشتنشان است. زیرا بر این باورند در اینصورت گوشت لذیذتری خواهد داشت.

4- به مدارس دخترانه در این کشور آموزش استفاده از چاقو می دهند. اتفاقات بد و ناراحت نماینده زیادی در سال های اخیر در مدارس این کشور افتاده است بنابراین مسئولین مدارس به این فکر افتادند که به دختران آموزش استفاده از چاقو بدهند، اگر این موضوع شوکه تان نموده است، پس باید تا رسیدن به آخر لیست صبر کنید!

5- چین در حال ساختن برخی از عجیب و غریب ترین معماری های جهانست. ساختمان هایی به شکل ساختمان های جنگ ستارگان، بطری آب، تلفن همراه، ظرف چایی و بسیاری اشکال عجیب و غریب دیگر- همه اینها را می توان در چین پیدا کرد. اگر چه این روند به احتمال زیاد به زودی متوقف خواهد شده چون رهبر چینی ها آقای Xi دستور متوقف کردن ساخت ساختمان های عجیب و غریب را داده است.

6- چین در حال برنامه ریزی برای ساخت قطار پر سرعت زیر آب به مقصد ایالات متحده آمریکا است. این قطار پر سرعت با پیمودن مسیری 200 کیلومتری، چین را به ایالات متحده آمریکا متصل می نماید.

7- یکی از شهرهای چین، بیشتر از 60 درصد وسایل تزیینی کریسمس جهان را می سازد. شهر Yiwu در استان Zhejiang، 60 درصد این وسایل تزیینی در سرتاسر جهان را می سازد. در سال 2015، چیزی حدود نیم بیلیون دلار وسیله تزیینی مخصوص کریسمس به ایالات متحده آمریکا از شهر Yiwu صادر شد.

8- شهرهایی در چین وجود دارند که بیشتر از نیم میلیون آپارتمان خالی از سکنه دارند و به آنان شهر ارواح گفته می گردد. در حالیکه برخی از شهرهای چین از ازدیاد جمعیت در حال منفجر شدن است، شهرهای دیگر کاملا خالی هستند. این شهرهای برای ارتقا GDP ساخته شدند اما متاسفانه هیچکس به آنها مهاجرت نکرد.

منبع: list25.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 447

به "8 اتفاق باورنکردنی که الان در چین در حال رخ دادن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 اتفاق باورنکردنی که الان در چین در حال رخ دادن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید