ابراز نگرانی نسبت به نشست اتوبان پاسداران تبریز

به گزارش مجله نماشو، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: این نشست بسیار قابل ملاحظه، نگران کننده است و هر لحظه احتمال رانش در این منطقه وجود دارد.

ابراز نگرانی نسبت به نشست اتوبان پاسداران تبریز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، فریدون بابایی اقدم در چهارمین وبینار شورای اسلامی شهر تبریز در مورد نشست آسفالت اتوبان پاسداران، اظهار کرد: این موضوع باید سریعا آنالیز گردد؛ این منطقه به اصلاح اورژانسی احتیاج دارد.

وی اضافه نمود: سازمان فناوری شهرداری تبریز در مورد برگزاری کمیسیون های شورای اسلامی نیز اقدامات لازم برای برگزاری وبینار انجام دهد.

بابایی اقدم همچنین ضمن انتقاد از بی توجهی به تصمیمات شورا، گفت: نتایج مرتبط با جلسات و تصمیم گیری ها باید پیگیری گردد.

سونیا اندیش، نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در چهارمین جلسه وبینار شورای اسلامی شهر تبریز نیز گفت: همکاری خیرین و یاری های مردمی، کمپین نفس و خیرین اتاق بازرگانی تبریز و عزیزان در منطقه آزاد ارس پک های بهداشتی و یاری معیشتی و لوازم محافظتی تهیه شده، ظرفیت فراوری لباس های محافظتی از 400 عدد در روز آغاز و به تعداد روزانه هزار عدد لباس ایزوله افزایش خواهد یافت.

وی گفت: ضروری است در شرایط فعلی همبستگی مدیران حفظ و گسترش یابد.

محرم محمدزاده، عضو شورای شهر تبریز نیز در این جلسه گفت: از تمامی شهروندان می خواهیم که در این خصوص احتیاط های لازم را انجام دهند.

عضو شورای شهر تبریز تاکید نمود: سیستم هوشمندسازی شهری وشهروندان باید پیش از هرچیز توسط سازمان فناوری به شهروندان آموزش داده گردد.

وی گفت: با توجه به اینکه افرادی که در سازمان فناوری حضور دارند از سواد علمی بالایی برخوردارند در نتیجه آموزش به وسیله این افراد ضروری بوده و می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

محمد زاده بیان نمود: پیشنهاد می کنم برنامه شش ماهه سازمان فناوری در مورد هوشمند سازی شهر و شهروندان در اختیار اعضا شورا قرار گیرد.

وی اضافه نمود: این هوشمند سازی نباید به صورت نصفه نیمه اجرا شده و در مواردی شهروندان را ملزم به انجام بعضی کاغذ بازی ها در ادارت کنیم.

کریم صادق زاده، عضو شورای شهر تبریز که به بیماری کرونا مبتلا شده نیز با حضور در وبینار شورای اسلامی شهر تبریز از تمامی اقدامات شهرداری تبریز در مورد مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت: تخصیص بودجه توسط شهرداری تبریز برای مقابله با بیمارس کرونا اجرا شده است، در این خصوص انتظار داریم تجهیزات حفاظتی مورد احتیاج به پاکبانان و نیروهای خدماتی ارائه گردد.

وی ادامه داد: شهرک های صنعتی که عموماً کارکنان آنها از شهر تبریز به این شهرک ها برای کار رفت و آمد می نمایند، نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: امیدوارم حقوق فروردین ماه کارکنان شهرداری تبریز در زمان لازم پرداخت گردد، برای اقشار کم درآمد و شرایط معیشتی آنها در این روزها نیز اقداماتی انجام گردد.

وی تاکید نمود: امیدوارم که به زودی با معین تکلیف شرایط استخدامی کارکنان شهرداری خصوصاً کارکنان بخش خدمات، روحیه این عزیزان در ارایه خدمات به شهروندان در سطح شهر نیز صد چندان گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1011

به "ابراز نگرانی نسبت به نشست اتوبان پاسداران تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز نگرانی نسبت به نشست اتوبان پاسداران تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید