اقدام خطرناک یک جوان حین شکار کروکودیل!

به گزارش مجله نماشو، جوان اهل کاستاریکا در اقدامی خطرناک و بدون تجهیزات اقدام به شکار یک کروکودیل در سواحل این کشور کرد.

اقدام خطرناک یک جوان حین شکار کروکودیل!

به گزارش خبرنگار ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام خطرناک یک جوان اهل کاستاریکا در شکار کروکودیل را به تصویر می کشد. این جوان بدون تجهیزات ایمنی و تنها با یک پارچه برای شکار این کروکودیل اقدام کرد. ویدئویی که توسط یکی از دوستان این مرد جوان و با تلفن همراه تهیه شده است اقدام خطرناک او را به تصویر می کشد.

در حالی که این پسر جوان یک پارچه نارنجی رنگ در دست دارد به این کروکودیل که در ساحل روس سنگ ها افتاده است نزدیک می گردد. این جوان که هویتش تعیین نشده با پرتاب پارچه روی سر حیوان کوشش می نماید تا مانع دید او گردد و بتواند دهان آن را ببندد. با هر بار پرتاب پارچه کروکدیل حرکت نموده و آن را به اطراف پرتاب می نماید. در یکی از صحنه ها مشاهده می گردد هنگامی که این پسر جوان به کروکودیل نزدیک می گردد این جانور با زدن دم خود به پاهای او کوشش می نماید تا تعادلش را بر هم بزند و او را روی زمین بیاندازد.

در ادامه این جوان با یاری چند نفر از دوستانش با بستن دهان کروکودیل پیروز به شکار حیوان می گردد. این اتفاق در ساحل دومینیکال کاستاریکا رخ داد. بنا به گزارش رسانه های محلی این جوانان کروکودیل را برای آنالیز توسط متخصصان به یک مرکز تخصصی بردند و این حیوان سپس در یک محدوده حیات وحش با نام تورتوگا رها شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4234

به "اقدام خطرناک یک جوان حین شکار کروکودیل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام خطرناک یک جوان حین شکار کروکودیل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید