حکم بازداشت رهبر مخالفان تایلند صادر شد

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران: مقامات پلیس تایلند اعلام کردند که امروز حکم بازداشت رهبر مخالفان این کشور درپی درگیری های خونین معترضان و نیروهای امنیتی صادر شده است.

حکم بازداشت رهبر مخالفان تایلند صادر شد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات پلیس تایلند اعلام کردند که امروز (دوشنبه) حکم بازداشت ساتپ تواکسوبان، رهبر مخالفان این کشور درپی درگیری های خونین معترضان و نیروهای امنیتی صادر شده است.

این در حالی است که معترضان در تایلند امروز بار دیگر به خیابان ها ریختند و با برپایی تظاهرات خواهان کناره گیری ینگلاک شیناواترا، نخست وزیر این کشور شدند که با دخالت پلیس این تظاهرات به خشونت کشیده شد و 2 تن زخمی شدند.

پلیس ضد شورش تایلند برای متفرق کردن معترضان در پایتخت از بمب های بیهوش کننده و همچنین گازهای اشک آور استفاده کرد.

بنا بر این گزارش، مخالفان دولت تایلند روز گذشته را روز پیروزی اعلام نموده بودند اما به هدف خود که برکناری دولت و تصرف ساختمان های دولتی در بانکوک بود، نرسیدند.

تواکسوبان، معاون پیشین نخست وزیر تایلند و رهبر مخالفان این کشور نیز روز گذشته خواهان اعتصاب سراسری از امروز شده بود.

درگیری روز گذشته معترضان و نیروهای امنیتی در بانکوک موجب کشته شدن 4 تن و زخمی شدن 57 تن دیگر شد. تظاهرات در این کشور وارد نهمین روز خود شده است و معترضان خواهان کناره گیری دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام هستند. پیش از این، نخست وزیر تایلند برگزاری هرگونه انتخابات زودهنگام را رد نموده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 470

به "حکم بازداشت رهبر مخالفان تایلند صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم بازداشت رهبر مخالفان تایلند صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید