دیدار وزیرخارجه قطر با اردوغان و چاووش اوغلو

به گزارش مجله نماشو، وزیر امور خارجه قطر به همراه معاون نخست وزیر این کشور طی سفر به ترکیه، با مقامات ارشد این کشور دیدار و مصاحبه کرد.

دیدار وزیرخارجه قطر با اردوغان و چاووش اوغلو

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی، وزیر خارجه قطر به همراه معاون نخست وزیر این کشور با مقامات دولت ترکیه در استانبول دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، بن عبدالرحمن که امروز (آدینه) وارد استانبول شده است، با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور و مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه در کاخ هوبر دیدار و مصاحبه کرد.

در این دیدار برات آل بایراق، داماد اردوغان و وزیر اقتصادی و دارایی ترکیه حضور داشت. بنا به گزارش رسانه های ترکیه این دیدار ها پشت در های بسته انجام شده و بیش از یک ساعت و نیم طول کشیده است.

جزئیات بیشتری در خصوص سفر وزیر امور خارجه قطر و معاون نخست وزیر این کشور به ترکیه منتشر نشده است.

ترکیه از دو سال پیش، از قطر در برابر تحریم های عربستان سعودی، مصر، بحرین و امارات در جریان بحران به وجود آمده بین این کشور های عربی حمایت نموده و به دوحه نیروی نظامی فرستاده است.

در مقابل نیز قطر بعد از تنش بین ترکیه و آمریکا در ماجرای بازداشت یک کشیش آمریکایی به اتهام جاسوسی و تحریم های واشنگتن علیه آنکارا و به تبع آن بحران اقتصادی در ترکیه، از این کشور حمایت اقتصادی کرد و دست به سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی ترکیه زد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 518

به "دیدار وزیرخارجه قطر با اردوغان و چاووش اوغلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار وزیرخارجه قطر با اردوغان و چاووش اوغلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید