راه های ارتباطی دانشگاه شریف با دانشجویان در شرایط قرمز کرونایی

به گزارش مجله نماشو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف در خصوص خدمت دهی غیرحضوری به دانشجویان و دانش آموختگان اطلاعیه ای صادر کرد.

راه های ارتباطی دانشگاه شریف با دانشجویان در شرایط قرمز کرونایی

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف در خصوص خدمت دهی غیرحضوری به دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه در شرایط ویژه کرونایی اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا دانشگاه صنعتی شریف، با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان پیش بینی شرایط آن در آینده، فعالیت های آموزشی دانشگاه تا اطلاع بعدی به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

در ارتباط با امور آموزشی غیردرسی و اداری دانشجویان و دانش آموختگان، مرتبط با ادارات تابعه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، برنامه ریزی و سعی شده است تا کار ها بدون وقفه و با حضور حداقلی پرسنل انجام گیرد. لذا، امور دانشجویان و دانش آموختگان در ادارات آموزشی به وسیله ثبت درخواست در سامانه آموزش) برای دانشجویان و مکاتبه ایمیلی با اداره مربوطه قابل پیگیری است و در بیشتر موارد مگر با هماهنگی قبلی مسئولین مربوطه لزومی برای حضور فیزیکی دانشجو و دانش آموخته در اداره آموزش دانشگاه نیست؛ لذا توجه به موارد زیر لازم است.

1 - دانشجویان درخواست های خود را به وسیله منو های مربوطه در سامانه آموزش edu.sharif.edu ارسال و پیگیری نمایند.

2 - دانش آموختگان برای انجام امور مربوطه با ایمیل تعیین شده در زیر تماس حاصل نمایند. خواهشمند است در ابتدای امر و بدون هماهنگی قبلی ترجیحا با ایمیل از مراجعه حضوری جدا خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1661

به "راه های ارتباطی دانشگاه شریف با دانشجویان در شرایط قرمز کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های ارتباطی دانشگاه شریف با دانشجویان در شرایط قرمز کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید