روایت کوشش؛ دستاوردهای حوزه سلامت در چهار دهه

به گزارش مجله نماشو، تهران (پانا) - برنامه روایت کوشش به تهیه کنندگی و گویندگی مرجان قندی از روز سه شنبه 12 بهمن از رادیو سلامت روی آنتن می رود.

روایت کوشش؛ دستاوردهای حوزه سلامت در چهار دهه

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، مرجان قندی، تهیه کننده در این باره شرح می دهد: مستند گزارشی روایت کوشش برای پخش در ایام دهه فجر از رادیو سلامت آماده شده و از 12 بهمن آغاز و تا خاتمه 22 بهمن ادامه دارد و هر روز ساعت 8 و 5 دقیقه روی آنتن می رود. این ویژه برنامه به مناسبت چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی پخش می گردد و روایتگر پیشرفت های چشمگیری در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه سلامت است و دستاوردها را انعکاس می دهیم.

وی ادامه می دهد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای زیادی در حوزه سلامت داشتیم و تعداد زیادی نیروی پزشک، پرستار، جراح و ... تربیت کردیم که در این برنامه به این موضوع می پردازیم. ضمن اینکه دستاوردهای بسیاری در حوزه پزشکی در رشته هایی همانند چشم، قلب، سلول های بنیادی، گوارش، کبد، داروسازی، دندانپزشکی و ... داشتیم و پیشرفت ها همگام با جهانست که این موارد را در این مستد گزارشی آنالیز می کنیم. بعلاوه خیلی از پزشکان ایران جزو پزشکان برتر جهان هستند و ما در این برنامه به پزشکان نام آور می پردازیم.

قندی اشاره می نماید: پژوهش ها و مقالات در دستاوردهای علمی نقش مهمی دارد و خیلی از دانشمندان که بیشترین مقالات را دارند در این برنامه معرفی خواهیم کرد. با دانشمندانی که جایزه نوبل هم دارند، صحبت می کنیم. به ویژه در سال های اخیر در حوزه گوارش و کبد، درمان هپاتیت سی، ایمونولوژی و ... پیشرفت های زیادی اتفاق افتاده و جوایز نوبل کسب شده که به این موارد هم خواهیم پرداخت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5029

به "روایت کوشش؛ دستاوردهای حوزه سلامت در چهار دهه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت کوشش؛ دستاوردهای حوزه سلامت در چهار دهه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید