مرکز حافظ شناسی در شیراز احداث می شود

به گزارش مجله نماشو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با تامین اعتبار لازم طرح مرکز حافظ شناسی امسال کلنگ زنی می شود تا محل مناسبی برای فعالیت های ادبی، آموزشی و پژوهشی درباره حافظ ایجاد شود.

مرکز حافظ شناسی در شیراز احداث می شود

به گزارش خبرنگاران از شیراز،محمد هادی ایمانیه در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اهمیت پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام و تقویت زیرساخت های فرهنگی این استان تاکید کرد.

او به ناتمام بودن تالار شهر شیراز اشاره کرد و دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قول داد طی سه سال آینده منتهی به 1402 تمام اعتبار مورد نیاز این پروژه به مبلغ 200 میلیارد تومان تامین و آماده افتتاح شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه احداث کتابخانه ارسنجان از مصوبات قدیمی دولت های گذشته است، اضافه کرد: تامین اعتبار این پروژه را از تعهدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می دانیم و در این زمینه قول همکاری می دهیم.

همچنین دکتر اسماعیلی در زمینه تامین اعتبار برای اتمام موزه پاسارگاد نیز قول مساعد داد.

گفتنی است با توجه به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم یادروز حافظ، دکتر اسماعیلی در دیدار با استاندار فارس قول احداث مرکز حافظ شناسی را داد و گفت: با تامین اعتبار لازم، امسال این طرح کلنگ زنی می شود تا محل مناسبی برای فعالیت های ادبی، آموزشی و پژوهشی درباره حافظ ایجاد شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2172

به "مرکز حافظ شناسی در شیراز احداث می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز حافظ شناسی در شیراز احداث می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید