مسکو از واشنگتن خواست نیویورک تایمز را توبیخ کند

به گزارش مجله نماشو، سخنگوی وزارت خارجه روسیه به آمریکا پیشنهاد کرد، اگر عزمی برای پیگرد قانونی علیه مسببین پخش اطلاعات غلط در رابطه با ویروس کرونا دارد، از نیویورک تایمز آغاز کند.

مسکو از واشنگتن خواست نیویورک تایمز را توبیخ کند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه در رابطه با برخورد و تنبیه افرادی که خبرهای دروغ در رابطه با کروناویروس پخش می نمایند، به آمریکا پیشنهاد کرد که از نیویورک تایمز آغاز کند.

ماریا زاخارووا در فیس بوک خود نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا تهدید نموده است که تمامی افراد و همدست های آنهایی را که اطلاعات نادرست در رابطه با شیوع ویروس کرونا می دهند، به پای میز دادگاه بکشاند. مقاله جنگ طولانی پوتین علیه علم آمریکا در نیویورک تایمز دارای اطلاعات فوق العاده نادرست است.

مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در 25 مارس اعلام نموده بود گروه هفت، فعالیت عمدی چین در دادن اطلاعات غلط در رابطه با کروناویروس را مشاهده نموده است. خود او هم از ویروس ووهان صحبت نموده است. دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا هم در برابر چین، از لفظ ویروس چینی استفاده نموده است.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1034

به "مسکو از واشنگتن خواست نیویورک تایمز را توبیخ کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو از واشنگتن خواست نیویورک تایمز را توبیخ کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید