تور هند: واکسیناسیون بچه ها هندی با نخستین واکسن کرونا مبتنی بر DNA در دنیا

به گزارش مجله نماشو، کشور هند تصمیم دارد تا دو هفته دیگر بچه ها را با نخستین واکسن کرونا مبتنی بر DNA در دنیا واکسینه کند.

تور هند: واکسیناسیون بچه ها هندی با نخستین واکسن کرونا مبتنی بر DNA در دنیا

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، کشور هند تصمیم دارد از ابتدای ماه اکتبر (10 روز دیگر) بچه ها را واکسینه کند.

براساس تصمیم دولت، همه بچه ها 12 سال و بالاتر واجد شرایط واکسیناسیون هستند و از ماه آینده با محصول شرکت دارویی محلی Zydus Cadila واکسینه خواهند شد. واکسن این شرکت ایکو-دی نام دارد که به تازگی در هند مجوز مصرف را دریافت نموده؛ علاوه بر این این واکسن نخستین واکسن کرونا مبتنی بر DNA در دنیا است.

در ماه اوت، نهاد مقررات دارویی این کشور واکسن شرکت زایدوس کادیلا را برای استفاده در همه افراد 12 سال به بالا تایید کرد و این اولین تایید برای پوشش بچه ها بود.

در حال حاضر این تزریق واکسن باید در سه دوز جداگانه با استفاده از یک اپلیکاتور بدون سوزن انجام گردد. این واکسن تنها واکسنی است که برای بچه ها در هند تأیید شده و در مجموع 825.9 میلیون دز به بزرگسالان در جمعیت نزدیک به 1.4 میلیارد نفر داده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2304

به "تور هند: واکسیناسیون بچه ها هندی با نخستین واکسن کرونا مبتنی بر DNA در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: واکسیناسیون بچه ها هندی با نخستین واکسن کرونا مبتنی بر DNA در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید